Δεν είχα χτες την δυνατότητα μια και ήμουν εκτός, ούτε μήνυμα να στείλω στην εκπομπή του Χατζηνικολάου, για να κάνω ερωτήσεις στον Υπουργό. Δεν πειράζει. Έχω γύρω στις 25 ερωτήσεις και θα τις κάνω από εδώ. Όχι όλες μαζί. Θα κάνω την πρώτη και αν την εγκρίνετε θα προχωρήσω παρακάτω.
"Γνωρίζεται κύριε Υπουργέ ότι, οι μισοί υπάλληλοι πληρώματα ασθενοφόρων, που υπηρετούν σε οχήματα επειγόντων πανελλαδικά, δεν είναι πτυχιούχοι"; "Θεωρείτε κύριε Υπουργέ ότι, ο πολίτης που καλεί ασθενοφόρο για επείγουσα κατάσταση, πρέπει να ενημερώνεται για το ποιος θα σταλεί για να τον σώσει, ή πρέπει να αφήνεται στην τύχη και ότι του κάτσει";
Αν ο τηλεφωνητής του ΕΚΑΒ, ρωτήσει τον πολίτη "θέλετε να σας στείλουμε ασθενοφόρο με πτυχιούχους, ή όχι", τι νομίζεται ότι θα επιλέξει ο πολίτης κύριε Υπουργέ;
13 σχόλια:
Να υποθεσω οτι θα ακολουθησουν 24 ακομη αναρτησεις...;;Ομορφα..αρχιζει και αποκταει ακομα πιο ενδιαφερων το blog!!
.....ΚΑΙ ΘΑ ΡΩΤΟΥΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΚΑΒ ΠΟΣΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ;ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ;ΚΑΙ ΑΝ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΑΠΡΑΞΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ;ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ
Δεν θα απαντούσε έτσι, να είσαι σίγουρος. Αλλά κάτι σχετικό θα τον ρωτούσα εγώ σε επόμενη ερώτηση.
Καλά λεει ο Κυριάκος δεν θα απαντούσε ετσι…
Ο κος Γεωργιαδης θα συμβουλευόταν την αρχαία ελληνική γραμματεία και όταν θα έβρισκε το αντίστοιχο εδάφιο (π.χ. στους βίους Πλουτάρχου κλπ) και θα ενεργούσε ανάλογα… κάπως έτσι σκέπτεται ο νυν υπουργός και η απόδειξη αυτών είναι η εξής: Ο ίδιος είπε στην εκπομπή του Χατζινικολαου ότι τα 18 λεπτά δεν είναι πολλά για να αφιχθεί το ασθενοφόρο στον τόπο του συμβάντος… σίγουρα και δεν είναι πολλά… εν συγκρίσει βέβαια με τον Φειδιππίδη που έκανε κάποιες ώρες για να πάει απ την Αθήνα στην Σπάρτη και να ξαναγυρίσει τρέχοντας
σιγα ρε κυριακο χαλαρωσε ελεος.φαντασου οντως να ειχες σπουδασει και κατι σοβαρο.μια σχολη της πλακας εβγαλες και εχεις υφος
1.000 καρδιναλιων.σταματα να το παιζεις τεχνοκρατης και ξερολας και ασχολισου με τιπιτε πιο ουσιαστικο στην ζωη σου.........
Ναι, η δουλειά στην οποία κάποιος διαθέτει τη μισή ζωή του, δεν είναι τίποτα ουσιαστικό ......
Υπάρχουν συνάδελφοι άνεργοι όμως που την θεωρούν πολύ ουσιαστικό πράγμα.
Μήπως να αδειάσουν κάποιες θέσεις, από αυτούς που δεν την θεωρούν κάτι ουσιαστικό και έχουν να ασχοληθούν με πιο ουσιαστικά πράγματα στη ζωή τους; Μήπως λέω ....
Ασε ρε ,οι ανεργοι και να γινουν ενεργοι το ιδιο ειδος υπαλληλοι με τους τωρινους θα ειναι,απο την ιδια κοινωνια προερχονται...οχι απο αυτη του Μιτσιγκαν...
Θα γίνουν ίδιοι πιστεύω, όχι γιατί προέρχονται από σκάρτη κοινωνία, αλλά προσέρχονται σε σκάρτη Υπηρεσία.
Γιατί αυτοί οι ίδιοι, όταν πάνε στη Γερμανία, ή στην Αμερική, είναι αστέρια. Πιο τυπικοί και από τους ντόπιους. Έτσι δεν είναι;
εχετε μια μανια να λετε για το εξωτερικο οτι εκει ειναι ενας μαγικος κοσμος τα παντα δουλευουν ρολοι...βεβαιως δουλευουν ρολοι η siemens λαδωσε ολοκληρο τον πλανητη οι αμερικανοι εχουν πνιξει τον κοσμο στο αιμα για τα πετρελαια οι γαλλοι το οι αγγλοι το ιδιο διαφθορα παντου στην ποιο ακραια της μορφη κτλ και εσεις υποτιματε συνεχως την πατριδα μας.καλως δεν σαν κρατησε κανεις με το ζορι ουτε στην ελλαδα ουτε στην δουλεια μας.μπορειτε καλλιστα να πατε να προσφερετε τις υψιλους σας γνωσεις και αλλου.λογια λογια λογια.αν εχεις κυριακο στοιχεια για κακους συναδερφους βγες να τα πεις δημοσιως με ονοματεπωνυμο.και οχι με συνθηματα.ισια και σταρατα.για το ποιοι εργαζονται σωστα και ποιοι οχι.ολα αυτα ειναι γνωστα στις διοικησεις.εκαναν ποτε τιποτε?εμεις οι σωστοι ειχαμε το θαρρος ποτε της καταγγελιας?
Το να καταγγέλλει κανείς τους σκάρτους, είναι υγιής αντίδραση και δείγμα πολιτισμού.
Πολλοί συνάδελφοι (περισσότεροι από όσους νομίζουμε) έχουν κάνει τέτοιες καταγγελίες και μπράβο τους.
Από την άλλη, δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Είναι όμως δουλειά μας να παλεύουμε για την δημιουργία μηχανισμών, οι οποίοι δεν θα επιτρέπουν να επιβιώνουν οι σκάρτοι.
Όσο για την διαφθορά έχεις δίκιο, παντού υπάρχει. Αλλά στα άλλα κράτη είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και δεν την συναντάς στην καθημερινότητα. Εδώ κυλάει στους δρόμους. Φεύγοντας το πρωί από το σπίτι σου για τη δουλειά, φτάνεις με ανεβασμένη πίεση, από αυτά που βλέπεις στη διαδρομή.
Κατ αρχη το ξεκινησες σε λαθος βαση.Κατα δευτερο να το πιασουμε λιγο απο την αρχη.
Το ΠΕΚΠΑ ειναι η αρχικη σου αποφοιτηση και πιστευω οτι πριν σου δοθει η ευκαιρια να ασχοληθεις με το αντικειμενο των μοναδων δεν ειχες σιγουρα την ιδια γνωμη.
Αν παρακαμψουμε τις ειδικες θεσεις που κατηχες κατα καιρους δεν νομιζω οτι περισσευει και πολυς χρονος για την ενασχοληση σου με τον τομεα των απλων ασθενοφορων.
Αυτο το λεω μονο και μονο για να τονισω τις ευκαιριες που ειχες για να προσφερεις τις υπηρεσιες σου απο λιγο πιο (χαλαρες) θεσεις.
Κριτικη για το ποιος εχει πτυχιο και ποιος οχι δεν νομιζω οτι εισαι ο πλεον καταλληλος να κανεις.
Και αυτοι ακομα οι (εκπαιδευτες) πληρωματα που διδασκουν ανυποψιαστους πιτσιρικαδες ειναι και ανικανοι και παρανομοι κατα την εννοια του ΦΕΚ 219 και πιστευω οτι το γνωριζεις καλα το ζητημα.
Προσοχη λοιπον σε αυτα που γραφουμε ολοι και τα διαβαζει πολυς κοσμος.
Βγαινουν πολυ ευκολα λανθασμενα συμπερασματα απο πολλους.Μια δικη μου προταση θα ηταν αντι να τροφοδοτουμε με υπαλληλους τα ιδιωτικα ασθενοφορα καλυτερα να πιστοποιησουμε ΟΛΟΥΣ τους συναδελφους κατα ERC και τοτε θα μπορουμε πλεον να φωναξουμε οτι ειμαστε ανταξιοι των ευρωπαιων που εργαζωνται σε αντιστοιχο τομεα.
Με ολα αυτα που γραφω δεν εχω σκοπο να μειωσω κανενα συναδελφο και ειδικα εσενα .Ευχαριστω για την ευκαιρια που μου δοθηκε για να γραψω αυτα τα λιγα......
Κάτσε να δεις που εσύ το ξεκίνησες λάθος. Θα σου δώσω λοιπόν τις σωστές πληροφορίες για να το ξαναπιάσεις.
Για μένα πρώτα, με απλή αριθμητική:
7 χρόνια αεροδιακομιδές
2 χρόνια μονάδες
3 χρόνια μηχανές
Σύνολο 12 χρόνια. Έχω 24 χρόνια στο ΕΚΑΒ, μείον τα 12 = 12 χρόνια στα ασθενοφόρα. Άρα περισσεύει, όχι απλά πολύς χρόνος, αλλά πολλά χρόνια στα οποία ασχολήθηκα με τα ασθενοφόρα.
Στην πραγματικότητα όμως και από αυτά που διαβάζεις εδώ μέσα, ασχολούμαι μόνο με τα ασθενοφόρα, αφού αυτή είναι η κύρια δραστηριότητα του ΕΚΑΒ, ενώ οι μονάδες και οι αεροδιακομιδές αποτελούν πάρεργο, στο οποίο το ΕΚΑΒ δραστηριοποιείται ως μεσάζων.
Τώρα βέβαια δεν ξέρω για ποιο λόγο θεωρείς χαλαρές θέσεις τις μονάδες και τις αεροδιακομιδές. Οι συνάδελφοι που υπηρετούν σ' αυτές θα διαφωνήσουν μαζί σου.
Η πιστοποίηση του ERC (Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αναζωογόνησης) δεν είναι λύση, αφού αυτό πιστοποιεί συγκεκριμένες ικανότητες (BLS, ALS κλπ) και όχι πληρώματα ασθενοφόρων.
Η μόνη πρόταση που μπορεί να δώσει λύση (όπως σε όλον τον κόσμο) είναι ο διαχωρισμός επειγόντων - διακομιδών και όλοι θα κάνουν νόμιμα τη δουλειά που τους αντιστοιχεί.
τα πιπερατα σχολια οπως του doctor καλα ειναι για να παιρνουμε τροφη για σχολια αλλα δεν μας γραφει και που εργαζεται,που εργαστηκε μεχρι τωρα για να δουμε και εμεις πως βγαζει το κριτηριο της χαλαροτητας...γιατι ενα σημα σε μοναδα με γιατρο τυπου θεος να μας φυλαξοι ειναι ενας μηνας βαρδιες σε απλο ασθενοφορο,απο πλευρας αγχους παντα...τις λεγομενες χαλαρες θεσεις που οταν γινονται αιτησεις δεν τις πολυτιμουν αρκετοι, τις χρησιμοποιουν σαν τροφη για παραπληροφορηση και μετατοπιση του ενδιαφεροντος συναδελφων απο καπου αλλου, αυτοι που καταντησαν το εκαβ ετσι,ωστε απλο ασθενοφορο να κανει 7-8 σηματα στην βαρδια και να θεωρειται αυτο βαρδια και οχι μοναδικη περιπτωση στον κοσμο,οτι καποιοι φροντισαν αυτους τους συναδελφους να τους ''καψουν μυαλο και σωματι''
Δημοσίευση σχολίου