Translate

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Κινητικότητα υγειονομικών. Το ΕΚΑΒ τους θέλει;

Μιλάω για τους οδηγούς των Νοσοκομείων, οι οποίοι βγήκαν σε διαθεσιμότητα και όπως ανακοινώθηκε, θα έρθουν να ενισχύσουν τις υπηρεσίες του ΕΚΑΒ.
Στην περίπτωση αυτή, τα ερωτήματα είναι περισσότερα από τις απαντήσεις. Και η μόνη ειλικρινής απάντηση για μένα, είναι το βλέποντας και κάνοντας.
Το αν θα δουλέψουν και το πόσο θα αποδώσουν, είναι ένα ερώτημα που το βάζω στην άκρη.
Η ποιότητα των παρεχόμενων από το ΕΚΑΒ υπηρεσιών, είναι οριακή. Η έλευση ανειδίκευτου και συγκεκριμένης νοοτροπίας προσωπικού, θα γείρει την πλάστιγγα αρνητικά! Θα επηρεάσει το σύνολο της λειτουργίας, αφού το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΕΚΑΒ, βρίσκεται στην διαχείριση του συστήματος. Πιστεύω λοιπόν, ότι η διαχείριση θα καταρρεύσει ολοκληρωτικά, με την ένταξη προβληματικού προσωπικού!
Έχω γράψει δεκάδες φορές ότι οι διακομιδές και τα εξιτήρια δεν είναι δουλειά του ΕΚΑΒ. Η εξυπηρέτησή τους από μια υπηρεσία επειγόντων, είναι μοναδικό φαινόμενο παγκοσμίως! Θα μπορούσε λοιπόν να οργανωθεί μία άλλη Νοσοκομειακή Υπηρεσία για να κάνει αυτή τη δουλειά και σ' αυτήν θα μπορούσε να ενταχθεί αυτό το προσωπικό.
Με τα σημερινά δεδομένα, με το ΕΚΑΒ να τα κάνει όλα, τα τρέχει και να μην προλαβαίνει με καμιά 50αριά ασθενοφόρα, "ατάκτως ερριμμένα" στο Λεκανοπέδιο, τους οδηγούς, τους θέλουμε και μάλιστα παρακαλάμε.
Γι' αυτό σήμερα, είναι επιτακτική η ανάγκη να τελειώνει η ιστορία με την άδεια άσκησης επαγγέλματος, σύμφωνα με την πρόταση περί κατηγοριοποίησης του προσωπικού, που κατέθεσε η Ιατρική Υπηρεσία. Με αυτό τον τρόπο θα κατοχυρωθούν και όσοι έχουν τίτλο ΙΕΚ και όσοι δεν έχουν.
Ο αχταρμάς δεν θα βοηθήσει κανέναν. Αντίθετα αν στραβώσει η δουλειά, το μόνο που θα πετύχουμε είναι να φέρουμε την κινητικότητα στην πόρτα μας. 

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετω σε απο τους αντιποδες.....

Σχετικα με τις επιστροφες, τα ραντεβου και τα μη επειγοντα, νομιζω οτι ειναι λαθος να τα ενταξουμε στα "απεταξαμην"

Εδω στις αποικιες, η υπηρεσια ασθενοφορων (Queensland Ambulance Service) ασχολειται με τα περιστατικα αυτα σχεδον εξολοκληρου με ενα τμημα της που λειτουργει ανεξαρτητα απο τα επειγοντα. To ονομαζομενο Patient Transport Services χρησιμοποιει βανακια, πουλμανακια και ασθενοφορα ξεχωρα απο αυτα των επειγοντων (Emergency Services) και επανδρωνεται απο Patient Transport Officers, πληρωματα με διαφορετικη εκπαιδευση και ικανοτητες απο τους κανονικους paramedics, εννοειται και με διαφορετικες οικονομικες απολαβες.

Η ελευση προσωπικου ημισχετικου με το θεμα, ή εντελως ασχετο δεν ειναι υποχρεωτικα καταρα για το ΕΚΑΒ. Υπαρχουν πολλες δουλειες στο ΕΚΑΒ που δεν ερχεσαι σε επαφη με τον ασθενη, δουλειες που καλιστα θα μπορουσαν να κανουν αυτοι οι ανθρωποι ωστε και ενα κομματι ψωμι να φανε εντιμα, αλλα και να απελευθερωσουν απο τις θεσεις αυτες πληρωματα τα οποια θα βγουν παλι στο δρομο

Το ερωτημα ειναι οι εργαζομενοι, τα σωματεια και το ΕΚΑΒ γενικοτερα θελει κατι τετοιο;

Απο τους αντιποδες
Ελευθεριος Βολανης

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Κάτσε να σου πω που κάνεις λάθος και θα συμφωνήσεις.
Για να κάνουμε την δουλειά που κάνουν οι Αυστραλοί, χρειαζόμαστε:
τριπλάσια ασθενοφόρα, διπλάσιους τηλεφωνητές, 100 διοικητικούς και 200 παρατρεχάμενους. Αυτά για την ποσοτική σύγκριση. Να συγκρίνουμε και την ποιότητα των υπηρεσιών; Δεν νομίζω.
Μήπως τώρα το ξανασκέφτεσαι Λευτέρη;

Ανώνυμος είπε...

Για τα μαλακισμένα που επιμένουν. http://emprosdrama.blogspot.gr/2013/12/video_4.html

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

και για να συμπληρώσω ίσως την απάντηση του Κυριακου θα πω το εξής:
Μέσα στον οργανισμό μπορούμε να λειτουργησουμε με 2 τρόπους, είτε ως δημόσιοι υπάλληλοι εφαρμόζοντας ότι προβλέπεται και ότι δεν προβλέπεται είτε ως εργαζόμενοι που σαν σκοπό έχουμε να βγάλουμε δουλειά δηλαδή να δούμε τον χώρο εργασίας σαν δικό μας μαγαζί.
Πριν λίγο τελείωσα την βάρδια μου, ευτυχώς εξηπηρετησαμε σχεδόν όλα τα περιστατικά και τις πρωινές εκκρεμότητες. Αν συμπεριφερομουν πχ σήμερα σαν "δημόσιος υπάλληλος" εξαντλώντας τα «περί αρμοδιοτήτων» τα περιστατικά θα λίμναζαν από δω και από εκεί.
2 ή 3 το μεσημέρι ανάλογα, αλλάζουμε βάρδια και βλέπουμε πως ο πρωινός αν αντί για 2 καθυστερήσει 10 λεπτά να σχολάσει το κάνει ολόκληρο θέμα. Αν είχε δικό του μαγαζί και δούλευε ήλιο με ήλιο θα έκανε φασαρία για τα 10 λεπτά καθυστέρησης;
Σου προτείνω λοιπόν να πάρεις κάποιους από τους νοσοκομειακους οδηγούς στο Queensland Ambulance Service και έλα να μου πεις αν θα βραχυκυκλωσει το σύστημα σας η όχι.
Αλλαγή νοοτροπίας χρειαζόμαστε αδερφέ…

Ανώνυμος είπε...

Ειναι κριμα να μιλάμε για ανθρώπους και δει συνάδελφους οπως οι νοσοκομειακοί οδηγοι με τετοιον απαξιωτικό τρόπο ,ανθρωποι που χάνουν την δουλεία τους ειναι, δε βλεπεται οτι αυριο θα χτυπησει και στην δική μας πόρτα η διαθεσιμότητα ?
πως θα ηταν τοτε οταν ενας φορέας υποδοχής οπως ειναι το εκαβ σημερα δεν θα μας ηθελε ?

Και ειλικρινά συναδελφε μην παραμυθιαζομαστε για την καταρτιση της υπηρεσιας έλεος !!πανω απο το μισο του πρωσοπικου δεν ειναι καταρτισμενοι οπως θα ήθελες αλλα και ουτε θα ηθελαν πραγματικά να μάθουν που αυτο ειναι το χειροτερο .
ωραιοι ειναι οι προβληματισμοι οταν βέβαια εχεις την άνεση να τους κάνεις ....
εγω πιστευω οτι θα πρεπει να ενταχθουν στο εκαβ και ας τους περασει σε ταχυρυθμα οπως κανει τωρα τελευταια με τους δεινοσαυρους ( !) του εκαβ που μολις φοβηθηκαν απο την αβεβαιοτητα ετρεξαν και καλα εκαναν να παρουν την ερημη την πιστοποιηση ενω τοσα χρονια μια υπηρεσια υποστηριζε και συνεχιζει να το κάνει πάντα τους παλιους εργαζομενους εις βάρος των νεότερων ( απο το 2004 και μετα)
και στην τελική ενα ιεκ αποφοιτησαμε οπως και πληθος αλλων ειδικοτήτων δεν τελειωσαμε ιατρικη ουτε νοσηλευτική .....

giannis



Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Το ΙΕΚ, είναι σχολή κατώτερης βαθμίδας από το ΤΕΙ και το ΑΕΙ, αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς.
Στον χώρο των επειγόντων όμως, είναι ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ τίτλος που κάποιος μπορεί να αποκτήσει!
Οι γιατροί και νοσηλευτές, μπορούν να συγκρίνουν τα πτυχία τους στον δικό τους χώρο: το Νοσοκομείο. Στο ΕΚΑΒ, έχουν την ίδια αξία με το πτυχίο του δικηγόρου και του αρχιτέκτονα. Καμία.
Ανώτερο πτυχίο του ΙΕΚ ΕΚΑΒ είναι και του ακτινολόγου, του φυσιοθεραπευτή και του επισκέπτη υγείας. Στο ΕΚΑΒ, επαναλαμβάνω, όλα αυτά τα πτυχία έχουν την ίδια αξία: ΚΑΜΙΑ.
Αυτά για την τελευταία παράγραφο, του τελευταίου σχολίου και επειδή αυτή η άποψη έχει διατυπωθεί και από άλλους σχολιαστές. Κατά τα άλλα, όλες οι απόψεις περί κινητικότητας είναι σεβαστές, αρκεί να λαμβάνουμε υπ' όψιν μας μόνο ένα πράγμα: το μέλλον του ΕΚΑΒ. Καθόλου δεν πρέπει να μας απασχολεί, ούτε το μέλλον των μετακινούμενων, ούτε το μέλλον το δικό μας. Ο πολίτης ενδιαφέρεται μόνο, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τις οποίες εμείς έχουμε υποβαθμίσει κατά πως μας βολεύει!

Ανώνυμος είπε...

Εσυ Κυριακο αν ειχες να επιλεξεις απο 1 εκαβιτη που δεν ξερει ουτε να ανοιξει τον zoll και απο ενα οδηγο που εχει κανει απειρες απινιδωσεις και εχει "τραβηξει" πισω μια ανθρωπινη ζωη τι θα διαλεγες?Ειχα ξαναγραψει σε ανυποπτο χρονο για το θεμα οδηγων,και βλεπω οτι παρολα τα σχολια απο ολους εξακολουθεις να πιστευεις στο ι.ε.κ σαν την ιερη αγελαδα.Εκαβιτης λοιπον γινεσαι με το ι.ε.κ,γινεσαι ομως αν εχεις συνειδηση,και αυτο δεν διδασκεται σε ι.ε.κ.Ασε λοιπον να δειτε και κρινεται,οχι ολα και ολους στο ιδιο τσουβαλι!Ειναι ΑΔΙΚΟ.

Ανώνυμος είπε...

Καταρχάς συγχαρητήρια για την Δημοσίευση η οποία είναι πλήρης και εμπεριστατωμένη!
Το πρόβλημα δυστυχώς πέρα από αυτά που αναφέρεις πολύ εύστοχα, είναι τα σχόλια των συναδέλφων από κάτω που δείχνουν και γιατί είναι σε αυτή την κατάσταση η υπηρεσία του ΕΚΑΒ. Σχόλια τύπου τι θα απογίνουν οι οδηγοί των ασθενοφόρων (των νοσοκομείων) ή η προσπάθεια απαξίωσης του ΙΕΚ ΕΚΑΒ μόνο θλίψη προκαλούν για την ποιότητα μας. Κύριοι κανένας δεν πρέπει να χάσει την δουλεία του ΑΛΛΑ το ΕΚΑΒ δεν είναι ΚΕΠ δεν μπορείς να πάρεις όποιον περισσεύει! Μιλάμε για την υγεία του κόσμου! Όσον αφορά την προσπάθεια απαξίωσης του ΙΕΚ ΕΚΑΒ, πρόκειται για είναι μια γνωστή τακτική να μειώσουμε την αξία του άλλου ώστε να μην φαίνεται δική μας ανεπάρκεια.
Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή προσπαθείς να μας πείσεις ότι τα μαθήματα (οι ώρες να γεμίζουν)του Ι.Ε.Κ Ε.Κ.Α.Β ωφελούν τον καθημερινά εργαζόμενο υγειονομικό στον δρόμο;

Ανώνυμος είπε...

Νοσοκομειακος οδηγος 11χρονια,πανω απο 900 διακομιδες μοναδα θερμοκοιτιδες κλπ αποφοιτος ιεκ οχι εκαβ,αλλα εκπαιδευτων οδηγων.Προθυμος να εκπαιδευτω.34 ετων.Σας κανω?

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Κατ' αρχήν μια απάντηση στον τελευταίο σχολιαστή: ΝΑΙ μας κάνεις, όχι μόνο εσύ αλλά και πολλοί άλλοι.
Και να ξαναδιατυπώσω την άποψή μου, για να ξέρουμε γιατί μιλάμε.
Το ΕΚΑΒ χρειάζεται προσωπικό, λόγω έλλειψης και εφ' όσον δεν μπορεί να προσλάβει, είναι βλακεία να πει όχι.
Δεν μπορεί να το κατατάξει στην ίδια κατηγορία με τους πτυχιούχους ΙΕΚ, γιατί θα υποβαθμίσει τις υπηρεσίες του στα επείγοντα, αλλά και γιατί κάτι τέτοιο είναι ανεπίτρεπτο για οποιαδήποτε ειδικότητα.
Δεν μπορείς δηλαδή να έχεις στην ίδια κατηγορία, πτυχιούχους και μη. Επιπλέον το ΕΚΑΒ, έχει το πλεονέκτημα ότι, δίνει την δυνατότητα στο προσωπικό του να αποκτήσει τίτλο ΙΕΚ, σε ταχύρυθμο τμήμα, κάτι που ήδη εκμεταλεύονται δεκάδες εργαζόμενοι.
Πρόταση που δίνει οριστική λύση στο ζήτημα, είναι η κατηγοριοποίηση του προσωπικού.

Ανώνυμος είπε...

Ναι μας κανεις συναδερφε, γιατι εισαι ΠΡΟΘΥΜΟΣ, δεν θα μας εκανες αν κουβαλουσες την νοοτροποια "γιατρος δεν ειμαι... δεν ξερω απο γιατρικα... αν ειναι επείγων καλεστε το ΕΚΑΒ... και μην μου ζαλιζεται τ' αρχ...δια γιατι εγω απλα οδηγος ειμαι ετσι?" μια νοοτροποια που οπως ξερεις πολυ καλα την κουβαλουν παρα πολλοι οδηγοι, η μηπως κανω λαθος;
Επισης δεν μας κανουν πολλοι συναδελφοι αποφοιτοι του ΙΕΚ που ενω τους δόθηκε η γνωση στο ΙΕΚ παρ'ολα αυτα συμπεριφερονται λες και δεν εκπαιδευτηκαν ποτε.
Ειμαι καπως σκληρος αλλα η επάρκεια μας στα χαρτια και οχι στα λογια ειναι ο μονος τροπος για να διασφαλισουμε και να αποδειξουμε κυριως την αναβάθμιση του ΕΚΑΒ, ολα τα αλλα ειναι μπουρδες. Οπως μπουρδα ειναι το οτι εχω διασωληνωσει (αν εχω) 100αδες φορες αρα μηπως να διεκδηκησω τον τιτλο του αναισθησιολογου; Θα μιλησουμε καποια στιγμη σοβαρα η λαικατζιδικα;
Πρεπει να καταλαβουμε πως αν αναβαθμιστουν ολοι στο επιπεδο του ΙΕΚ (αυτο εχουμε μεχρι στιγμης τι να κανουμε) το ΕΚΑΒ δεν θα λειτουργησει σαν χωνευτηρι το οποιο πιθανον μια πρωία θα κλεισει με ευκολια.

Ανώνυμος είπε...

στην πελοποννησο σε καθε πολη υπαρχει και διαφορετικο καθεστως για τα ασθενοφορα και τις μεταφορες ασθενων.σιγουρα οι αποφοιτοι ικ εκαβ ειναι εμπειροι και ισως σωζουν και ζωες.δν το αμφισβητει κανεις.ομως...καλυτερα να εχω και ενα ασθενοφορο με 2 ατομα πληρωμα...εναν εμπειρο,και εναν απλο οδηγο σε καθε βαρδια,παρα κανενα ασθενοφορο.μιλαμε για τα τελευταια ατομα σαν ειδικοτητα...οδηγοι νοσοκομειων.απο εδω και περα ανοιγουν οι πορτες μονο σε αποφοιτους σχολης πλεον.για να το καταλαβτε....τι θα λεγατε αν...λεω αν για να προσληφθει καποις στο εκαβ σαν medical diasostis..επρεπε να ειναι ΠΕ νοσηλευτης,με αγγλικα επιπεδου προφισιενσυ,γνωσεις pc,και προυπηρεσια 2 χρονια σε αναισθησιολογικο τομεα,και 2 χρονια σε εργαλειοδοσια σε χειρουργειο;είστε πιο εμπειρι απο το προσωπικο των χειρουργειων;η μηπως ενας παλιος εκαβιτης...χωρις σχολη, ΥΕ διπλωμα αγορασμενο...ειναι πιο εμπειρος;
α...ξεχασα.φαινεται η εμπειρια...απο τις ζημιες των ασθενοφορων πανελλαδικα στην επαρχια (κολλημενες μηχανες στα VW ΔΩΡΕΑ ΕΟΠΛΙΣΤΩΝ)

Ανώνυμος είπε...

Υπαρχουν γιατροι που τα παίρνουν... και γιατροι που δεν τα παιρνουν πολυ καλύτεροι απο αυτους που τα παιρνουν... και καθηγητες γιατροι πολυ καλύτεροι απ ολους ασχέτως αν τα παιρνουν ή οχι. Συμπερασμα παντα θα υπαρχει καποιος καλυτερος, αυτο τι σημαίνει -συμφωνα με το τελευταιο σχολιο- οτι θα πρεπει να νομιμοποιησουμε την αμορφωσιά? Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμαστάρια... Η λαικατζιδικη νοοτροποια νομιζω οτι συνεχιζεται... επισης συνεχιζονται και τα ταχύρυθμα τμηματα του ΙΕΚ τα οποια ειναι δωρεαν για τα πληρώματα... απλα ειναι τα πραγματα

Παπαδόπουλος Παναγιώτης είπε...

Αγαπητέ φίλε τα ισοπεδώνεις όλα.
1ον: Όσο προβληματικοί συνάδελφοι υπάρχουν στα Νοσοκομεία και στα Κ.Υ άλλοι τόσοι υπάρχουν και στο ΕΚΑΒ.
2ον: Για πολλά χρόνια τώρα, σε πολλές περιοχές της Ελλάδας προσφέρουμε ακριβώς τις ίδιες υπηρεσίες,εντελώς μόνοι χωρίς δεύτερο άτομο.
και 3ον: Εγώ και πιστεύω και πολλοί αλλοι σαν εμένα θέλω να ενταχθώ στο ΕΚΑΒ εδώ και χρόνια. Αν και εξαιρούμε της διαθεσιμότητας δεν θέλω σε καμία περίπτωση να παραμείνω στο νοσοκομείο σαν διοικητικός ή σαν ηλεκτρολόγος συντηρητής που έχω και τις άδειες.
Παπαδόπουλος Παναγιώτης ΔΕ' Πλη. Ασθενοφόρου. Γ.Ν.Φιλιατών.
Facebook: Papadopoylos Panagiotis

Ανώνυμος είπε...

Εισαι λαθος γιατι οποιος δεν ειναι προσωπικο εκαβ ΔΕΝ μπορει να μπει σε ταχυρρυθμα,εχει μαλλιασει η γλωσσα μας να το λεμε!Δουλευουμε ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ μαζι με το εκαβ τα προγραματα μας τα ελεγχει το εκαβ,σεμιναρια μας κανουν διασωστες του εκαβ(και μαλιστα θεωρουνται υποχρεωτικα)και παρολα αυτα ειμαστε 2 ταχυτητας εργαζομενοι γιατι δεν μπορουμε να ενταχθουμε επισημα απο τον πολεμο που μας κανετε.Οποιος θελει να προσφερει το κανει ειτε εκαβ ειτε οχι αυτο να καταλαβετε εκει

παρατηρητής είπε...

Κατ΄αρχήν χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία, θα ήθελα να σχολιάσω το ενδεχόμενο ένταξης οδηγών στο εκαβ, η μέχρι τώρα αντιπαρράθεση έγγυται στο γεγονός ότι δεν είναι εκπαιδευμένοι διασώστες,πολύ σωστά αναφέρεται ο συνάδελφος ότι πολλοί εκαβίτες δεν έχουν τον τίτλο του ιεκ, αυτούς γιατί δεν τους βγάζουν σε διαθεσιμότητα-κινητικότητα? να αξιολογηθούν και να ενταχθούν κάπου αλλού.
Είναι αστεία πράγματα αυτά, το να γίνει εννιαίος φορέας είναι ΣΩΣΤΟ η διαχείρηση του προσωπικού καιη ενταξή τους σε θέσης κατάλληλες με τα προσόντα είναι θεμιτό και πρέπει να γίνει.
Υπάρχουν εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων: στο εκαβ, λειτουργεί πλήρωμα (2 άτομα), η αμοιβές είναι καλύτερες (λόγω της υπερωρίας 1&1/2 ώρας) καθώς και το επίδομα στολής 500Ε/χρόνο και οι αμοιβές εκτός έδρα με λιγότερα χιλιόμετρα, η κανονική άδεια είναι 35 ημέρες, στην αντίπερα όχθη βρίσκονται οι οδηγοί των νοσοκομείων και των κέντρων υγείας βγαίνουν μόνοι χωρίς δεύτερο άτομο και δεν έχουν τις αντίστοιχες παροχές, προσθέτω το γεγονός ότι στα κέντρα υγείας τον συντονισμό του ασθενοφόρου τον έχει το εκαβ που σημαίνει ότι πάει σε όλα τα επείγοντα περιστατικά (μόνος ο οδηγός)δεν υπάρχει αδικία?

πληρωμα είπε...

τωρα ετυχε να πεσω πανω στο post ΔΕ πληρωμα ασθενοφορου κεντρου υγειας μη πιστοποιημενος εκαβ 7 χρονια στην υπηρεσια κ εχω μαθει να δουλευω σαν εναν διασωστη του εκαβ (προφανως οχι τοσα οσα ξερει ενας διασωστης)αλλα ξερω τη θα κανω σε ενα τροχαιο ξερω πως θα τον βαλω σε σωστη θεση τη ειναι η σανιδα ακινιτοποιησης ξερω τη ειναι σκουπα ΞΕΡΩ να τα δουλευω ξερω πως θα τον παραλαβω με ασφαλεια ξερω τη θα κανω στην ανακοπη ξερω ξερω ξερω ξερω κ ολα αυτα απο εμπειρια κ τα ψαχνω σε βιβλια κ οπου μπορω γιατι θελω να μαθω κι αλλα κι αλλα γιατι απλα την αγαπαω αυτην την δουλεια οσο μισθο κ αν περνω οπως ολη μας αλλωστε.αλλου θελω να καταληξω για ποιον λογο εμεις ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ των κεντρων υγειας κ οχι οδηγοι δεν εχουμε καποια προνομια που εχει το εκαβ?τα αναφερει ο συναδελφος ποια,δεν ειμαι υποσυτονισμο του εκαβ?δεμ θα βγω στον δρομο να τρεξω στο τροχαιο σαν το εκαβ?δεν θα κανω καρπα στην ανακοπη σαν τους διασωστες του εκαβ?μ αυτα επρεπε να ασχολιθειτε κ να διεκδικησετε κ εμας κ καλως ηρθαν κ οι οδηγοι δεν ειναι τσουβαλια να πεταχθουν στον δρομο οπως κ κατι πρεπει να γινει με τους διασωστες της σχολης που ειναι αδιοριστοι,με χαρα βλεπω τωρα τελευταια να μας διεκδικη το εκαβ κ πραγματικα χαιρομαι κ θελω να ενταχθω στο εκαβ.κ για να τελειωνω κατι τελευταιο υπηρεσια χθες 3-11 ΜΟΝΟΣ κ χωρις τραυματιοφορεα κ με 2 γιατρους στο κεντρο υγειας να πρεπει να δουν τον κοσμο κληση απ το εκαβ για τροχαιο μηχανη με ποδηλατο κ πειτε μου ΓΙΑΤΙ εγω επρεπε να μπω στο ασθενοφορο κ να ξεκινησω μονος για το τροχαιο?για να σωθουν ζωες γι αυτο το εκανα.θα ηθελα μια φορα να δω ενα κειμενο απ το εκαβ που να λεει για τα πληρωματα των κεντρων υγειας πουθενα ομως τιποτα.

με εκτιμηση Παυλος