Translate

Πέμπτη, 31 Μαΐου 2012

Σύστημα εποπτείας στόλου, για τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ Αθήνας.


Πριν από μερικές ημέρες τα Πληρώματα 3 ασθενοφόρων ενημερώθηκαν από την Διοίκηση, πως στα οχήματά τους τοποθετήθηκε συσκευή εκπομπής θέσης.
Αυτό θα δουλέψει δοκιμαστικά λίγες ημέρες, με σκοπό την συλλογή στοιχείων για την χρησιμότητα του προγράμματος και αν αξιολογηθεί θετικά να αγοραστεί το πρόγραμμα για όλα τα οχήματα του ΕΚΑΒ της Αθήνας.
Και παρ' ότι όλες οι προηγούμενες Διοικήσεις το είχαν ανακοινώσει και κάποια στιγμή θα γινόταν πραγματικότητα, έγινε χαμός. Γιατί οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι πρόκειται περί απειλής και ποτέ δεν θα έμπαινε σε εφαρμογή. Χωρίς όμως να φροντίσουμε με την συμπεριφορά μας να αποτρέψουμε την Διοίκηση να το εφαρμόσει. Αντίθετα φροντίσαμε να την υποχρεώσουμε να πάρει αυτό το μέτρο.
Πολλές οι φωνές λοιπόν, άλλες υπέρ και άλλες κατά του προγράμματος, με τις δεύτερες να ακούγονται δυνατότερα, όπως ήταν αναμενόμενο. Αυτό όμως δεν μας δίνει το μέτρο για το πόσοι συνάδελφοι είναι υπέρ και πόσοι κατά.
Κατ' αρχήν κατά του προγράμματος είναι αυτοί, που όλοι τους γνωρίζουν από την συμπεριφορά τους. Αυτοί που κάθονται και κοροϊδεύουν αυτούς που δουλεύουν ευσυνείδητα. Οι κοπρίτες, οι πειρατές, οι άχρηστοι και οι ιδεολόγοι του δημοσιοϋπαλληλισμού. Αν τους ρωτήσεις βέβαια τον λόγο για τον οποίο δεν δουλεύουν, έχουν πολλές δικαιολογίες. Για παράδειγμα:
Δουλεύω όσο με πληρώνουν.
Αυτή είναι μία δικαιολογία εκ του πονηρού, γιατί όλοι γνωρίζουμε πόσος είναι ο μισθός του Δημοσίου. Σ' όποιον δεν αρέσει, παραιτείται και βγαίνει στον ιδιωτικό τομέα, με τα υπέρμετρα προσόντα του να πάρει περισσότερα χρήματα.
Δεν δουλεύω, γιατί μέσα έχουν μαζευτεί μεγαλύτεροι κοπρίτες και δεν κάνουν τίποτα.
Πολύ σωστά, αλλά κι αυτή επίσης είναι μια ηλίθια δικαιολογία. Το σωστό είναι, να βγουν να δουλέψουν αυτοί που κακώς κάθονται και όχι να κάθονται και οι υπόλοιποι.
Δεν δουλεύω, γιατί τα μισά περιστατικά έπρεπε να τα κόβει το Κέντρο και όχι να τρέχω εγώ σαν τρελός όλη την βάρδια.
Ομοίως ηλίθια δικαιολογία. Άλλο η διαλογή των κλήσεων και άλλο η λούφα του εργαζόμενου. Γιατί όταν κάποιοι έξυπνοι ντύνουν την τεμπελιά με επιχειρήματα, κάποιοι άλλοι φορτώνονται όλη την δουλειά.
Η άποψη που σχημάτισα μιλώντας με συναδέλφους είναι ότι, η πλειοψηφία των Πληρωμάτων συμφωνεί με το μέτρο.
Γιατί τα μέτρα που παίρνει μία Δημόσια Υπηρεσία, πρέπει να έχουν ως στόχο το όφελος του Πολίτη και όχι το όφελος του υπαλλήλου. Και στην περίπτωση του ΕΚΑΒ δεν μιλάμε απλώς για πολίτες, αλλά για ασθενείς πολίτες.
Όσο για το κόστος του προγράμματος, πιστεύω ότι θα προκύψει και οικονομικό όφελος. Από που; Από τα καύσιμα των ασθενοφόρων, αφού θα τελειώσουν τα παράτυπα και πολλές φορές, ύποπτα πήγαινε - έλα.
Υπάρχει βέβαια και ένας κίνδυνος, ο οποίος πρέπει να απασχολήσει. Εφ' όσον θα περισσεύουν ασθενοφόρα, το Κέντρο δεν θα ασχολείται με την ακύρωση κλήσεων και αντί να μοιραστεί η δουλειά, αυτή να αυξηθεί. Μ' αυτό λοιπόν πρέπει να ασχοληθεί η Διοίκηση, αλλά και το Σωματείο. Να μπουν πρωτόκολλα στο Κέντρο και να γίνεται διαλογή, σύμφωνα με αυτά. Να κατοχυρωθούν νομοθετικά, ώστε να μην τρέχουν στα Δικαστήρια οι συνάδελφοι τηλεφωνητές, κάθε φορά που κόβουν μία κλήση. Πολλοί από τους οποίους προτιμούν να τρέχουν, παρά να εκπαιδευτούν στην χρήση πρωτοκόλλων. Αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία.
Και έτσι σιγά - σιγά, ενσωματώνοντας τεχνολογία να πάμε μπροστά. Και αν δεν μπορούμε να γίνουμε Ευρώπη, τουλάχιστον ας γίνουμε Τουρκία, η οποία ήταν 100 χρόνια πίσω και έχει περάσει πολλά χρόνια μπροστά.
Αυτό θέλει η πλειοψηφία. Και την εξέλιξη δεν μπορούν να την φρενάρουν ορισμένοι, για να κάνουν πειρατικά περιστατικά, να μεταφέρουν τα σακιά με τις ελιές από το χωράφι, το μηχανάκι τους, ή να κάνουν την μετακόμιση του νοικοκυριού τους. Ή να αποφεύγουν τα περιστατικά που βρίσκονται στο δρόμο τους και να τρέχει ο συνάδελφος με την ψυχή στο στόμα για να προλάβει. Και να χάνονται άνθρωποι περιμένοντας το ασθενοφόρο από την άλλη άκρη του Λεκανοπεδίου, ενώ κάποιο άλλο περνάει από δίπλα τους.

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Nα διευκρινήσω, πρωτόκολλα για το τηλ. κέντρο υπάρχουν, εγω τα εχω ακόμα απο την σχολή. Ισως να χρειάζονται αναθεώρηση.
® ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥ

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Τα πρωτόκολλα Βασίλη δεν μπορούν να είναι ούτε οδηγός, ούτε βοήθημα.
Είναι μία αλληλουχία ερωτήσεων που πρέπει να απαντηθούν από τον καλούντα και συμπληρώνονται σε υπολογιστή.
Το πρόγραμμα που τα διαχειρίζεται δεν επιτρέπει να κλείσει η κάρτα, αν κάποια ερώτηση δεν απαντηθεί. Δεν επιτρέπει να παραλείψεις κάποια ερώτηση, αφού δεν σου εμφανίζει την επόμενη.
Το ποια θα είναι η επόμενη ερώτηση το καθορίζει το πρόγραμμα, ανάλογα με την απάντηση που δόθηκε στην προηγούμενη.
Με αυτή την διαδικασία καθορίζεται μέσω του προγράμματος αν ένα περιστατικό είναι κρίσιμο, επείγον, άκυρο, φάρσα κλπ.
Και βέβαια υπάρχουν διαφορετικά πρωτόκολλα για ασθενείς, μαζικά ατυχήματα, καταστροφές κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Χιλια δικια εχεις..ελα ομως να κανεις ερωτησεις στα Πακιστανια και στους Γυφτους που τους λες εφημερευει Θριασειο και σου λενε α!το Τεραστιο ειναι σημερα?.......Αλλα και στους Ελληνες που τους ρωτας αν αναπνεει ο ασθενης και σε αρχιζουν στις Χριστοπαναγιες λεγοντας σου ...γιατρος ειμαι ρε???στειλε ασθενοφορο!!!Εδω ακομα εχουμε χειρογραφες καρτες-ανορθογραφες τα πρωτοκολλα μας μαραναν...Σωστες οι αποψεις αυτες ,σαφως χρειαζεται ριζικη αλλαγη αλλα ειμαστε αιωνες πισω ακομα......@ενας κοπριτης τηλεφωνητης-πληρωμα στο μουσκιο

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Σε όλες τις Δυτικές πολιτισμένες χώρες είχαν τα ίδια προβλήματα και το διαπίστωσα αυτοπροσώπως επισκεπτόμενος τα τηλ. Κέντρα τους.
Αλλάζοντας την δική τους νοοτροπία και κάνοντας ένα βήμα μπροστά, άλλαξε και η συμπεριφορά του κόσμου. Τώρα δουλεύουν κύριοι.

Ανώνυμος είπε...

Τα πρωτόκολλά είναι καλός σαν οδηγός οταν υπάρχει καλή γνώση ανατομίας,φυσιολογίας, μικροβιολογίας, των επειγόντων περιστατικών (και του PHTLS κατα την αποψή μου), είμαι υπερ του ανθρώπινου παράγοντα και κατά των υπολογιστών. Δεν μπορεί ο ποιο καλός υπολογιστης να αντικαταστίσει τον ανθρωπο.Οπως είναι προφανές στην κατάλληλη θέση πρέπει να είναι και ο κατάλληλος ανθρωπος.
® ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥ

Παπαλουιζος Χρηστος είπε...

Και βεβαια πρεπει να μπουν GPS στα ασθενοφορα για την πιο αποτελεσματικη λειτουργια της υπηρεσιας,αλλα το θεωρω τουλαχιστον ΗΛΙΘΙΟ,απο την στιγμη που αυτα θα τοποθετηθουν σε ασθενοφορα ακαταληλα λογω παλαιοτητας να εκπληρωσουν την αποστολη τους πρωτα για τον πολιτη και υστερα για τα πληρωματα.(π.χ ειναι αδιανοητο να κλεινεις την σειρηνα στην Αττικη οδο,απο ΝΤΡΟΠΗ διοτι σε προσπερνανε μεχρι και τα χιλιαρακια Ι.Χ με τους οδηγους τους να σε κοιτουν με βλεμα γεματο απορια,και τα παιδακια στο πισω καθισμα να σου μοιραζουν χαμογελα χαζευοντας τους φαρους)!ετσι απλα!!

Ανώνυμος είπε...

η υπηρεσια να βαλει gps στα οχηματα στις υπηρεσιες ολης της ελλαδος!!! αν γινεται κ σε εμας επανω να βαλουν gps, οποιος κανει την δουλεια του δεν εχει να φοβηθει τιποτα!!

Ανώνυμος είπε...

ο κυριος λασκαρατος και οι συντονιστες που τυγχανει να εχουν το ιδιο επιθετο(ο ψηλος και ο κοντος),καθως και καποιοι αλλοι εκφωνητες και υπευθυνοι συντονιστες ,ας πουν πρωτα στον προεδρο ποσο εχουν ιδρωσει την στολη η και πιο παλια την ασπρη ποδια του εκαβ και μετα ας τον ενημερωνουν για τα κακως κειμενα του εκαβ που κατα συμπτωση αφορουν τα πληρωματα.ας του πουν για το 500 μεσα-500 εξω,να του πουν και αυτοι στους μηνες που ηταν εξω πως λουφαρανε,πως ηταν οι κοπριτες εκεινα τα χρονια και μετα ας του πουν και για τα gps.ας βαλουν gps σε ολα τα αυτοκινητα αλλα τι ειρωνια,κανανε την δοκιμη στο Α8 που αντι για 7 σηματα στην βαρδια τωρα κανει 8...καταπληκτικο!!τα πληρωματα θελουν και λουφαρουν,οπως θελουν και να τα δινουν ολα οταν τους θιξεις το φιλοτιμο.οι ρουφιανοι που καθονται αναπαυτικα στις καρεκλες προισταμενων,στα κλιματιστικα τους με τι μουτρα θα μας πεισουν οτι ολα αυτα γινονται μονο για την αναβαθμιση του εκαβ και το καλο τους ασθενους;μαλλον κερδιζουν χρονο μεσα με τον προεδρο που τουν την πεσαν σαν κορακια για να ειναι αυτοι καλοι και ξεχασμενοι και οι αλλοι οι κακοι,οι τεμπεληδες,οι ασχετοι,οι πειρατες,οι πατσαβοκυνηγοι και οτι αλλο αισχρο σκεφτουν

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Για την τελευταία ανάρτηση θα ήθελα να σχολιάσω. Όπως και συ καταλαβαίνεις συνάδελφε, είναι αντιδεοντολογικό να κατηγορείς επώνυμους, την στιγμή που γράφεις ανώνυμα. Ακόμα και να θέλουν να απαντήσουν σε ποιον να το κάνουν; Και πως διασφαλίζουμε ότι εσύ που κατηγορείς είσαι σωστός, την στιγμή που δεν ξέρουμε ποιος είσαι;
Στην ουσία τώρα. Το σωστό είναι να διορθωθούν όλα τα κακώς κείμενα και όχι να μην διορθώσουμε ένα στραβό, επειδή υπάρχουν κι άλλα.
Βέβαια θα μπορούσες να μου απαντήσεις ότι, δεν είναι αυτή η σωστή σειρά και θα έχεις δίκιο.
Όσο για τα ασθενοφόρα που επελέγησαν, αυτό που αναφέρεις ήταν πιστεύω και το κριτήριο της Διοίκησης. Ότι δούλευαν και χωρίς παρακολούθηση. Φαντάζεσαι να το έβαζαν σε κάποιους που τους ξέρουμε όλοι;

Λασκαράτος Μάκης είπε...

Μιλάς πίσω απο την πλάτη μου; Σημαινει ότι είμαι πιο μπροστά...
Σχολιάζεις την ζωή μου; Σημαίνει ότι είναι πιο ενδιαφέρουσα από τη δική σου...
Προσπαθείς να βρεις τα μειονεκτήματά μου; ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΗΛΕΥΕΙΣ!...
Συνέχισε αυτό που κάνεις...... ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑ!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

εγραψα για το επωνυμο του ενος επειδη και εγω το ακουσα σε συζητηση συναδελφων αλλα και γιατι ολοι στο εκαβ λενε για τα τρια αυτα ονοματα αλλα και αλλους που εχουν την ευχερεια να εχουν προσβαση στον προεδρο(παντα με κακοβουλες και δουλοπρεπεις στασεις).φυσικα και πιστευω οτι δεν ειμαι σωστος η οσο σωστος θα ηθελα αλλα δεν το κανω και σκοπιμα.το δεκαλεπτακι μετα το σημα,που αλλοι το εχουν κανει μισαωρακι για να μην πω κατι αλλο ειναι η αμυνα των πληρωματων για κατι τετοιους υπευθυνους/προισταμενους των 22 βαθμων κελσιου με κλιματισμο απο αυτους του τελους και διαβιβαση με 40 βαθμους σε ενα επικινδυνο ασθενοφορο με υποτυπωδες κλιματισμο.φυσικα να αλλαξουν παρα πολλα στο εκαβ αλλα γιατι ρε συναδελφε κυριακο φτανουν μεχρι την πορτα του κτιριου του εκαβ οι αλλαγες και εκει εξατμιζονται;γιατι ολες οι διοικησεις βγαινουν με το ντουφεκι για τα πληρωματα;αφου οι μισοι υπαλληλοι ειναι στο εκαβ αυτοι που εργαζονται εξω,οι υπολοιποι 500 ειναι τυπος και υπογραμμος;δηλαδη εξω εχεις την φυρα και επεξεργαζεσαι το πως θα την στιψεις και μεσα ειναι τα τερατα εργασιας.(για να μην παρεξηγηθω απο τους 500 μεσα υπαρχουν εργαζομενοι που τιμανε το ποστο που τους ανεθεσαν αλλα οι μεγαλυτερες λαμογιες και φαγοποτια δεν εγιναν εξω αλλα στους οροφους μεσα.ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ 2009 ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟ-/Νύχτα χτες η 7 ομάδα και μία από τα ίδια. 10 αυτοκίνητα να βγάλουν την δουλειά. Από τότε που ήρθα στο ΕΚΑΒ, ακούω το ίδιο παραμύθι. Ότι είναι μια προσωρινή κατάσταση, που οφείλεται στην έλλειψη προσωπικού. Λες και θα βρεθεί ποτέ κυβέρνηση που θα εγκρίνει πρόσληψη 1000 Διασωστών, για να λυθεί το πρόβλημα.
Το ζήτημα είναι αλλού: να σταματήσουμε να μεταφέρουμε στα Νοσοκομεία ότι θέλει ταξί, δήθεν για να μην δυσαρεστήσουμε τους πολίτες και χάσει ψήφους η κυβέρνηση. Ακόμη και σήμερα που δουλεύουμε χωρίς πρωτόκολλα και χωρίς διαλογή, αυτοί που κάθονται στην καρέκλα του τηλεφωνητή, θα μπορούσαν να είναι πιο επαγγελματίες.
Μισή ώρα πριν την αλλαγή, μου έδωσε το 'επείγον καρδιολογικό' και δεν είχα καμία αντίρρηση. Είχα αντίρρηση όμως, όταν πολύ εύκολα "ανακάλυψα" ότι καρδιολογικό ιστορικό είχε ο ασθενής, αλλά το επείγον πρόβλημα ήταν τα κοιλιακά άλγη, από την προηγούμενη μάλιστα. Και το ανέφερα στον ασύρματο.
Πάντα προσπαθώ να αποφεύγω τις αντιπαραθέσεις του τύπου "οι μέσα και οι έξω". Δεν οδηγούν πουθενά. Το ΕΚΑΒ είναι ένα. Και είναι λάθος σε όλες του τις διαστάσεις. Αλλά ο εκφωνητής, (από αυτούς που θεωρώ "καλά παιδιά"), την είχε έτοιμη την απάντηση: "δικαιούται συνάδελφε ο τηλεφωνητής να κάνει ένα λάθος. Εσείς εκεί έξω δεν κάνετε λάθη;" - "δικαιούται συνάδελφε μετά από 6 ώρες στην καρέκλα να κάνει λάθος" του απάντησα, "εμείς με 8 ώρες νυχτερινή βάρδια στο δρόμο δεν κουραζόμαστε, οπότε δεν κάνουμε λάθη". - "ναι αλλά κάνετε δύο ώρες το σήμα", για να προσθέσει ότι δεν το λέει για μένα προσωπικά. Τα γνωστά.
Και τότε κατάλαβα την αντίληψη των "μέσα" για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ΕΚΑΒ. Πιστεύουν ότι δουλεύουμε λίγο. Πιστεύουν ότι το ασθενοφόρο είναι μια μηχανή που τρώει κάρτες. Δεν κατανοούν πως μετατρέποντας το ασθενοφόρο σε σκουπιδιάρικο, ούτε ποιότητα στις υπηρεσίες έχουν, ούτε προσωπικό με ηθικό. Δεν κατανοούν πως δουλεύοντας με σύστημα "ότι να ναι, όπως να ναι", θα πάμε κάθε μέρα και χειρότερα. Τους φταίνε οι απ' έξω. Δεν θέλω να επεκταθώ, γιατί είμαι στα όρια της απελπισίας.
Αν δεν επιβληθούν κάποια πράγματα με το ζόρι, όταν πάρω σύνταξη το ΕΚΑΒ θα είναι σε χειρότερη μοίρα απ' ότι ήταν όταν προσλήφθηκε η σειρά μου./ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΟΣΩΝ ''ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ'' ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΛΠΑ ΤΟΥ ΕΚΑΒ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΩ ΕΣΕΝΑ,ΔΕΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΖΩ,ΟΥΤΕ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΞΩ ΣΤΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ.ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΣΤΟ ΚΥΡΙΑΚΟ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΞΩ.ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Βάλε και το link, για να το βρίσκει όποιος θέλει: http://hellas-medic.blogspot.gr/2009/09/blog-post_21.html
Την θέση την δική μου την έγραψα παραπάνω και δεν έδωσες σημασία: "Το σωστό είναι να διορθωθούν όλα τα κακώς κείμενα και όχι να μην διορθώσουμε ένα στραβό, επειδή υπάρχουν κι άλλα."

Ανώνυμος είπε...

Εγω σαν κοπριτης τηλεφωνητης θα σε καλεσω αγαπητε να ρθεις μεσα να δεις ποσο ευκολο ειναι να κοψεις μια κληση.Να δεις ποσο "ευκολα" σου δινουν πληροφοριες οι πολιτες,ποσο "ευκολο" ειναι να θεωρησεις οτι ο ασθενης με τα κοιλιακα αλγη και την καρδιοπαθεια ως ιστορικο μπορει να παει με ταξι,να δεις ποσο ΑΔΥΝΑΤΟΝ ειναι να κοψεις κληση, που μας κανουν αναφορα γιατι σε περιστατικο ταξι-τους λες να πανε μονοι τους και τη τρως την αλλη μερα (οχι πρωτοκολλα δεν υπαρχουν αλλα κανεις ουτε γιατρος ουτε προισταμενος ουτε προεδρος εχει τα αρχιδια να κοψει κληση) ...οποτε μην εισαι αυστηρος με τους καρεκλατους τηλεφωνητες....αλλωστε οι πολλοι απο αυτους λεγανε τα ιδια αλλα μολις πιασαν τηλεφωνο (ειτε λογω υγειας ειτε λογω γλειψιματος) ειδαν τη γλυκα και φαγαν τη πιπα της επικοινωνιας με το κοινο υπο καταγραφη ..και σταδιακα ανακαλεσαν τα ευκολα λογια που ελεγαν σαν μαχιμοι ....Με σεβασμο..ενας κοπριτης καρεκλατος τηλεφωνητης -πρωην μαχιμο πληρωμα-νυν χρονιως πασχοντας-μη σου τυχει και σε σενα -μεγαλη μπουκια φαε μεγαλη κουβεντα μην πεις ...Αντε και του χρονου!!!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν εψαξα και βρήκα τα πρωτόκολλα και εχω περίπου 22 και εχει μέσα ερωτήσεις-κλειδιά και βαθμό επείγοντος, είναι της Γ.Δ. αναισθησιολόγου επιμελητή Α' ΕΣΥ ΕΚΑΒ ΑΘΗΝΩΝ, βέβαια είναι ενας καλός οδηγός σε συνάρτηση με καλή γνωση του αντικειμένου και εμπειρία στον δρόμο. Αυτά είναι τα θετικά που μπορεί να σου δώσει η σχολή, αλλά αυτή είναι η μια οψη του νομίσματος. Η αλλη οψη είναι ολα αυτά που περιγράφηκαν ποιο πανω και αλλα τόσα.Πιστέυω οτι ο συνδιασμός προσωπικού με γνώσεις και θετική πρόθεση και μηχανιμάτων που λέει και ο κυριάκος είναι η πετυχημένη συνταγή για το ΕΚΑΒ του βαθέως μελλοντος, π.χ. για το 3956 μ.χ. ή λίγο εβαλα???
® ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

γεια σας. επειδη δε γνωριζω,να ρωτήσω, τωρα έτη 2013 στην αττικη χρησιμοποιείται το συστημα αυτό στα ασθενοφορα;

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Ακόμη όχι, είναι σε εξέλιξη η επιλογή εταιρείας, η οποία θα το αναπτύξει. Πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθεί σύντομα.