Translate

Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

Κρητικός σανός

Όχι, δεν καλλιεργούν καμιά ιδιαίτερη ποικιλία στην Μεγαλόνησο, απλά περίμενα η περήφανη αυτή Φυλή, να πετάξει μερικά γιαούρτια στην μούρη αυτών, που προσπαθούν να της τον ταΐσουν.
Τις μοτοσικλέτες των Παραρτημάτων, μοντέλα του 2003, με 7, 18, 44.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ, ζητήσαμε να τις μαζέψουμε στο Λεκανοπέδιο το 2010. Έπρεπε να φτάσουμε στο 2017 για να βρεθεί μια Διοίκηση, η οποία θα μπορούσε να επιβάλλει τις αποφάσεις της, στα Δουκάτα της Λάρισας και του Ηρακλείου, που τις κρατούσαν κλεισμένες στις αποθήκες, ως λάφυρα.
Πήραμε τις πρώτες 5 και βρήκαμε σκουριασμένες αλυσίδες, κατεστραμμένες μπαταρίες, ετήσια σέρβις στα ίδια χιλιόμετρα, ελαστικά που είχαν ξύσει την ημερομηνία παραγωγής. Στην Κρήτη (λόγω προσβάσεων στην τότε ηγεσία του Υπουργείου) παρέμειναν 2, με την υπόσχεση ότι θα βγουν σύντομα για δουλειά. Αυτό δεν έγινε ποτέ και φέτος πάρθηκε η απόφαση να έρθουν στην Αθήνα.
Και κει, άρχισε το τάισμα σανού, στους πολίτες του νησιού, σε μια προσπάθεια να δημιουργηθούν εντυπώσεις και να μείνουν τα λάφυρα στις αποθήκες του ΕΚΑΒ Κρήτης.
Ξεκίνησε με τοπικό δημοσίευμα, όπου ο επαρχιώτης δημοσιογράφος, θεωρώντας ότι δεν δεσμεύεται από την πρωτευουσιάνικη δεοντολογία, γράφει άρθρο στηριζόμενο στις απόψεις που του πάσαρε ντόπιος συνδικαλιστής. Χωρίς στοιχεία, χωρίς πληροφορίες, χωρίς έλεγχο και διασταύρωση.
Εδώ το άρθρο:




Παραδέχεται ο δημοσιογράφος την ακινησία των μοτοσικλετών, αλλά ταυτόχρονα σημειώνει ότι, αυτή οφείλεται σε έλλειψη προσωπικού. Θεωρεί σοφό δηλαδή, να σαπίσουν στις αποθήκες και να μην εργαστούν στην Αθήνα. Δεν ρώτησε όμως αυτόν που του έδωσε την είδηση, τι είδους προσωπικό λείπει από το Ηράκλειο. Αν ρωτούσε, θα έπαιρνε την απάντηση, ότι λείπει ιατρικό προσωπικό. Γιατί ο Διασώστης που υπηρετεί στην Κρήτη (και αλλού, αλλά για Κρήτη μιλάμε), τελειώνει την Σχολή, δίνει εξετάσεις, παίρνει πτυχίο, πιστοποιείται, εκδίδει άδεια άσκησης επαγγέλματος, προσλαμβάνεται στο ΕΚΑΒ και αμέσως δηλώνει ανεπαρκής να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που απορρέουν από την κτήση του πτυχίου. Και ζητάει να έχει και γιατρό μαζί του. Ενώ ο Διασώστης της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έχει βγάλει διαφορετική Σχολή, ανώτερης διαστημικής εκπαίδευσης και μπορεί καθημερινά να ανταποκρίνεται σε δεκάδες επείγοντα, σώζοντας ζωές και κάνοντας ενέργειες πανεπιστημιακού επιπέδου, όπως είναι η λήψη οξυμετρίας, πίεσης, ζαχάρου, υποστήριξης αεραγωγού και πατήματος του κόκκινου κουμπιού στον απινιδωτή.

Εμείς ως μάχιμοι Διασώστες, δεν έχουμε αντικείμενο τις δηλώσεις και την σάπια προπαγάνδα, αλλά την βοήθεια στον πάσχοντα συνάνθρωπο. Γι' αυτό και κοιτάξαμε την δουλειά μας και δεν ασχοληθήκαμε με τους δημόσιους υπάλληλους. Αυτό έδωσε θάρρος στον συνδικαλιστή και έκανε αυτοπρόσωπη εμφάνιση στην τηλεόραση, για να πάρει και την δόξα. Τι σανό μοίρασε; Ότι η μοτοσικλέτες πρέπει να μείνουν στην αποθήκη, επειδή τις χρησιμοποιούν μία φορά τον χρόνο, στο καρναβάλι. Με το καλό και στα πανηγύρια συνάδελφε. 
Πρέπει να μείνουν στην αποθήκη είπε, για να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση καταστροφής, σεισμού. Τσουνάμι, ή ξύπνημα του Μινώταυρου, συμπληρώνω εγώ.
Έθεσε και νομικό - διοικητικό κώλυμα, ότι δεν ανήκουν στο ΕΚΑΒ, αλλά στο ΕΤΙΚ (το Τμήμα Ιατρικής Καταστροφών), το οποίο βέβαια ανήκει στο ΕΚΑΒ, αλλά αυτό καμία σημασία δεν έχει για τον συνδικαλιστή. Αυτός είπε την ανακρίβεια στους χαζούς, χωρίς κανένα σχετικό έγγραφο και με την Διεύθυνση του ΕΤΙΚ να έχει άγνοια, αυτού που δηλώνει ο συνδικαλιστής. Η αλήθεια είναι, ότι μία κατηγορία μοτοσικλετών (τα klr) αγοράστηκαν ως εκτός δρόμου για να χρησιμοποιηθούν σε μέρη με δυσκολία πρόσβασης σε περίπτωση σεισμού, χωρίς να γράφει πουθενά ότι δεν θα λειτουργούν, μέχρι να γίνει σεισμός. Αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον ψηφοθήρα.
Ταυτόχρονα έκανε και παρασκηνιακές διαβουλεύσεις με την Διοίκηση και πέτυχε να κρατήσει την μία από τις δύο στο Ηράκλειο, με την υπόσχεση ότι θα μπει σε λειτουργία. Και την έβαλε.


Που βρέθηκε το προσωπικό; Έκανε προσλήψεις το ΕΚΑΒ Κρήτης και δεν το μάθαμε; Δεν πειράζει, καλοτάξιδη να είναι και να σώσει κόσμο. Να μακροημερεύσει μόνο και να μην περάσει από το μυαλό κάποιων, ότι θα κοροϊδέψουν με μερικές βάρδιες και θα την ξαναβάλουν στην αποθήκη.
Υπάρχει και μια γραφική παράμετρος στην ιστορία, από τα Χανιά αυτή, όπου τοπικός υπηρεσιακός παράγοντας (!), ζητάει την κατάργηση του Διεθνούς Συστήματος λειτουργίας των μοτοσικλετών και επαναφορά του παλαιού Ελληνικού, με οδηγό και γιατρό. Προφανώς για να βολεύονται αυτοί που δεν κατέχουν τίτλο Διασώστη, τους πέφτει βαριά η δουλειά στο ασθενοφόρο και στερούνται την δόξα του μοτοσικλετιστή.

Όπως προανέφερα άλλη είναι η δουλειά μας και όχι να ασχολούμαστε με συνδικαλιστές και γραφικούς δημόσιους υπάλληλους, των οποίων η ξεδιαντροπιά έφτασε σε τέτοιο σημείο, που έβαλαν και ντόπιους συλλόγους να στείλουν επιστολή (και) στον (σημερινό) Υπουργό και να εκτεθούν ανεπανόρθωτα. Οι μοτοσικλέτες του Τομέα της Κεντρικής Υπηρεσίας, ανταποκρίνονται καθημερινά, σε δεκάδες περιστατικά, σε συνθήκες που δεν περιγράφονται. Σώζουν ανθρώπινες ζωές και προσφέρουν πολυεπίπεδες υπηρεσίες στο ΕΚΑΒ. Δεν επιθυμούμε σε καμία περίπτωση, οι συνάδελφοι της επαρχίας να εργάζονται στις συνθήκες που εργαζόμαστε εμείς, αλλά σανό δεν τρώμε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

A ρε επαρχιαααααααααα........