Translate

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Αναπτυξιακά έργα.

Πριν από 16 μήνες, αγοράστηκαν και τοποθετήθηκαν μπροστά από το κτίριο της ΚΥ δύο κατασκευές στάθμευσης ποδηλάτων και το είχα σχολιάσει:
Τώρα και αφού διαπιστωμένα δεν έχει παρκάρει ούτε γάτα σε αυτές, θέλω να ρωτήσω:
Αυτός που εισηγήθηκε την αναγκαιότητα προμήθειας και τοποθέτησης αυτών των κατασκευών, θα κληθεί από την Διοίκηση να πληρώσει τον λογαριασμό;
Για τα GPS τώρα. Δηλαδή το σύστημα ελέγχου του στόλου του ΕΚΑΒ, το οποίο λειτουργεί πάνω από μήνα. Έχουμε στατιστικά, για την μείωση του μέσου χρόνου ανταπόκρισης, την αύξηση της διαθεσιμότητας των ασθενοφόρων, την μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, των διανυόμενων χιλιομέτρων, ή αυτά γίνονται μόνο σε σοβαρές Υπηρεσίες;
Γιατί αν δεν υπάρχει βελτίωση, πως θα αποδείξουμε την αναγκαιότητα του συστήματος, για το οποίο φωνάζαμε 10 χρόνια;

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι κακό να υπάρχει και μια θέση για να βάζεις το ποδήλατό σου. Μπορεί να σημαίνει οτι σε λίγο καιρό δεν θα έχετε λεφτά για βενζίνη και θα έρχεστε με ποδήλατο. Από την άλλη βγάζει και κάτι το ευρωπαϊκό. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Το να παρακολουθεις την κίνηση του ασθενοφόρου προσωπικά δεν καταλαβαίνω που βελτιώνει τον χρόνο των ασθενοφόρων. Άρα μήπως συνέβαινε κάτι άλλο που τώρα δεν μπορεί να συμβεί και έτσι μειώνεται ο χρόνος?

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΕΚΑΒ ΜΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ GPS ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΤΟ ΕΚΑΒ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ. ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΕΡΑ ΑΚΑΛΥΠΤΟΙ; ΑΦΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΛΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Το να παρακολουθεις την κινηση του ασθενοφορου σε πραγματικο χρονο και τη θεση του ανα πασα στιγμη σημαινει οτι αυτοματα ξερεις ποιο ειναι το πλησιεστερο διαθεσιμο μεσο να το στειλεις στο επειγον. Ετσι μειωνεται τοσο ο χρονος αντιδρασης οσο και ο χρονος ανταποκρισης.

Ολες οι υπηρεσιες ασθενοφορων στο εξωτερικο λειτουργουν με αυτον τον τροπο.

Οσο για τις θεσεις ποδηλατων και τα στεγαστρα για τα οχηματα της ΕΤΙΚ, δεν μηδενιζω τιποτα, εστω και αν δεν εχει παρκαρει κανεις το ποδηλατο του ακομα εκει, απλα θεωρω οτι το ΕΚΑΒ εχει πολυ πιο σημαντικα πραγματα στα οποια θα πρεπει να ξοδεψει λεφτα.

Αν οι θεσεις ποδηλατων σημαινουν πχ δυο συσκευες ΙΟ, ή δυο αυτοματα πιεσομετρα, θα προτιμουσα τα δευτερα και ας κλειδωνα το ποδηλατο μου στα καγκελα.

Μετα τιμης απο τους Αντιποδες

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ GRS ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΚΑΒ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΝΕ GPS KAI AYTA. KAI AN, ΛΕΜΕ ΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΣΤΡΑΒΗ ΚΑΙ ΚΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ, ΣΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΕΚΑΒ ΑΛΛΑ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΤΕ ΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΘΙΜΕΝΟΣ. ΞΕΡΕΤΕ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΝΟΙΑ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΝΝΟΩ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ-ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ;

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Η λέξη πρόνοια, αναφέρετε σε άλλους λαούς. Ο Έλληνας δουλεύει το σύστημα άρπα - κόλα και μόλις γίνει η στραβή τρέχει να πάρει μέτρα.

Ανώνυμος είπε...

Οι εισερχόμενοι οδηγοί θα εκπαιδευτούν 10 μέρες με 1 μήνα περίπου και θα είναι για το σύστημα "εκπαίδευμενοι" έτοιμοι... δηλαδή νόμιμοι και καλυμμένοι με τα κατάλληλα πιστοποιητικα. Άλλωστε εκτός ΕΚΑΒ ποιος μας αντιμετωπιζει ως διασώστες -πληρώματα ασθενοφόρων? Σχεδόν κανείς νομίζω. Για τους περισσότερους είμαστε τραυματιοφορεις, νοσοκόμοι, οι όπως οι περισσότεροι μας αποκαλούν, οδηγοί ασθενοφόρου, άρα πίσω απο αυτούς τους χαρακτηρισμους θα κρυφτούν οι νοσοκομειακοι οδηγοι και όσοι εκ του συστήματος ενορχηστρωσαν μπουμπουκικα αυτή την ενσωμάτωση των οδηγών.

Ανώνυμος είπε...

Πάντα στο ΕΚΑΒ έρχονται και τελειως ανεκπαίδευτοι οι οποίοι διορίζονται ως ειδικές κατηγορίες και κάνουν ακριβως την ιδια δουλεια,γι αυτους δεν ακουσα ποτε ουτε το σωματείο να διαμαρτυρηθει ,ουτε κανενας συνάδλφος.Εχουν διοριστοι πολυτεκνοι χωρις καμια σχολη,παλινοστουντες (πολλες φορες με μη επαρκη γνωση ελληνικων),μέλη της μουσουλμανικης μεινοτητας,ατομα απο προστατευομενες ομαδες (αναπηριες κλπ) μεσω ΟΑΕΔ.Με όλους αυτούς δουλευουμε (εμεις της σχολης) και δεν ακουστηκε κιχ.Τωρα γιατι εχουμε λυσσαξει για τους οδηγους? Και αυτοι δεν εχουν εκπαιδευση αλλα τουλαχιστον- λιγο πολυ -δουλευαν σε ασθενοφορα.Ειδικα στα νησια και σε καποιες επαρχιακες πολεις εκανα τα επειγοντα μαζι με το ΕΚΑΒ και σε πολλες περιοχες εντελως μόνοι τους (πχ Κυμη-Κάρυστος -Κως κλπ).Είναι λιγοτερο καταλληλοι από τους συναδελφους ειδικων κατηγοριών?Η ουσια συναδελφοι ειναι μια...ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ..εαν υπηρχε τοσα χρονια θα ξεραμε ο καθενας τι κανει και τι οχι..Εκει τα σωματεια ομως..ακρα του ταφου σιωπη...