Καλή χρονιά να έχουμε και όπως όλοι εύχονται, "πάνω απ' όλα υγεία". Και ασφάλεια πρέπει να ευχόμαστε εμείς στο ΕΚΑΒ.
Την ασφάλεια όμως δεν την εύχεσαι, την εξασφαλίζεις αν είσαι Διοίκηση, την απαιτείς αν είσαι εργαζόμενος.
Τα σκέφτομαι όλα αυτά, γιατί ακόμη δεν έχω χωνέψει τον (άδικο) χαμό των δικών μας ανθρώπων. Γιατί ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί χάθηκαν. Εντάξει, ατυχήματα γίνονται, τροχαία γίνονται, αλλά μέχρι εκεί έχω καταλάβει. Το γιατί κάηκαν ζωντανοί, περιμένω να μου το πούνε οι Αστυνομικοί, ή οι Πυροσβέστες, που (πιστεύω) διερευνούν τα αίτια.
Παλιότερα είχαμε τα ελικόπτερα. Έπεφταν το ένα πίσω από το άλλο. Έπεσαν τρία, σκοτώθηκαν τόσοι άνθρωποι για να διορθώσουμε την αιτία που τα έκανε να πέφτουν. Και λέω να διορθώσουμε, γιατί την αιτία την ξέραμε. Απλώς μας πήρε πολύ χρόνο να το παραδεχτούμε και στο μεταξύ χάσαμε τόσους ανθρώπους. Και αυτό που κάναμε με μεγάλη επιμέλεια στη συνέχεια, ήταν να κάνουμε τα πάντα γαργάρα και να ανακοινώσουμε έμμεσα ότι, πιθανόν να έφταιγε ο ανάδρομος Ερμής. Εκτός βέβαια, αν κάποιος τιμωρήθηκε και μου ξέφυγε.
Πάμε στο σήμερα.
Τα σύγχρονα οχήματα δεν αναφλέγονται, ούτε και μετά από σύγκρουση, εκτός:
- Αν πρόκειται περί κατασκευαστικού προβλήματος της Citroen. (Αυτό το αποκλείω, γιατί θα είχε εντοπιστεί και θα είχαν ανακληθεί τα οχήματα, για να γίνουν διορθωτικές επισκευές.)
- Αν έχει κάνει πατάτα η εταιρεία που το μετασκεύασε σε ασθενοφόρο.
- Αν φταίει ο μηχανικός που το συντηρεί.
- Αν το πλήρωμα έκανε κάποια πατέντα και εγκατέστησε κάποια συσκευή.
Μπορεί να φταίει κι ο Νόμος του Merphy και όλα αυτά που υποθέτω να είναι άσχετα. Δεν μπορώ να κάνω όμως αλλιώς, αφού ακόμη με επηρεάζει ο θάνατος των ανθρώπων μας.
Αυτό ήταν ένα μεμονωμένο γεγονός. Αυτό που δεν είναι μεμονωμένο, είναι οι συχνές ανατροπές των Citroen. Συγνώμη, λάθος. Τα Citroen δεν τουμπάρουν με κανέναν τρόπο. Αυτά που τουμπάρουν με μεγάλη ευκολία, είναι τα ασθενοφόρα Citroen. Και εδώ θέλω να ρωτήσω ευθέως:
Όταν ένα όχημα φεύγει από την εταιρεία, συνοδεύεται με όλα τα πιστοποιητικά ασφάλειας. Όταν μετασκευάζεται σε ασθενοφόρο,αυτά τα πιστοποιητικά εξακολουθούν να ισχύουν;
Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω κάποιο στοιχείο για τα παραπάνω. Ίσως πρόκειται για τυχαία γεγονότα. Επειδή όμως μου μπήκε η ιδέα, μήπως πρέπει να κάνουμε στην Citroen την παραπάνω ερώτηση;
Γιατί το πλήρωμα του ασθενοφόρου, δεν μπορεί να εργάζεται με το φόβο ότι, μπορεί να τουμπάρει, ή να πάρει φωτιά. Κι αν κάτι συμβαίνει να το διορθώσουμε πριν είναι αργά.
Μην το κάνουμε σαν τα ελικόπτερα!
1 σχόλιο:
Χρόνια πολλα και καλα Κυριακο αλλά μην μας ανεβάζεις το αίμα στο κεφάλι με αυτά που γραφεις λες και δεν εχεις σχέση με τον χώρο.
Οι αναρτήσεις των van πχ είναι εργοστασιακά σκληρές για την μεταφορά εμπορευμάτων, το ίδιο λοιπόν σκληρές όπως ξέρεις είναι και οι αναρτήσεις των van του ΕΚΑΒ που παραγγέλθηκαν ως απλά vanακια και μετατράπηκαν στην συνέχεια με “αλχημικές πατεντιαρικες ελληνικές μεθόδους” σε ασθενοφόρα, ενώ οι αναρτήσεις παρέμειναν οι ίδιες με αποτέλεσμα ο ασθενής να γίνεται φραπές και να μετραει λακκούβες κατά την διακομιδή, άρα ο διακομιζόμενος αντιμετωπίζεται επισήμως σαν τσουβάλι με πατάτες και όχι ως πάσχων.
Είναι ψέματα? Όποιος δυσπιστεί ας ξαπλώσει στο φορείο να τον πάνε “ατα“ με χρήση μια από το Σύνταγμα στον Ερυθρό για να διαπιστώσει ότι θα αρρωστήσει μόνο και μόνο από την διαδρομή.
Και γιατί ρε Κυριάκο να μην τουμπάρουν τα vanακια?
Τα Citroen van έχουν κατασκευαστεί να κινούνται κανονικά (αργά και σταθερά) στο δρόμο και όχι να μπαίνουν μαλιοκουβαρα στις στροφές όταν και όποτε απαιτηθεί (και μην μου πείτε ότι ο ΚΟΚ πρέπει να εφαρμόζεται κλπ, μεταξύ μας Μεταξά..), άρα τίθεται το ερώτημα:
-Τα ίδια εργοστασιακά standards δίνονται από την Citroen στην επικίνδυνη οδήγηση για τα απλά vanακια και τα ίδια standards για τα εργοστασιακά Citroen ασθενοφόρα οχήματα;
Είναι πολύ απλά τα πράγματα.
Άσε για να μην θυμηθούμε το τι είχε παιχτεί (παρασκήνιο κλπ), πως έγινε η παραλαβή των Citroen ασθενοφόρων από το ΕΚΑΒ και ποιον τα γαμησ..τικα πληρώνουμε
Και μιας και άνοιξες το θέμα:
Ποια κριτήρια έχουν εξεταστεί έως τώρα από το ΕΚΑΒ όσο αναφορά την αντοχή των ασθενοφόρων οχημάτων στα μηχανολογικά μέρη, τα standards ασφάλειας κλπ?
-Για να μην πούμε για τα VW..
Ακολουθώντας την παραπάνω “λογική” καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ο κάθε ένας από εμάς που επιλέγει να αγοράσει γιαπωνέζικο αυτοκίνητο για την προσωπική του χρήση πρέπει να είναι πολύ μεγάλος μαλ..κας
Δημοσίευση σχολίου