Translate

Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Τέλος το tetra;


Κατ' αρχήν καλή χώνεψη σ' αυτούς που τσέπωσαν τις μίζες. Και από τα δύο κόμματα, όπως αποδείχτηκε. Το αν θα φέρουν πίσω τα κλεμμένα, ή αν θα πάνε φυλακή θα το δούμε.









Για το ΕΚΑΒ θα μιλήσουμε εμείς, το οποίο φορτώθηκε το TETRA, στα πλαίσια της αγοράς του συστήματος C4I.
Να πούμε δυο λόγια τι είναι αυτό. Αναλύοντας το ακρωνύμιο, μπορούμε να έχουμε μια ιδέα.




C4I= Command, Control, Communications, Computers and Intelligence. Αναπτύχθηκε για χρήση από σύγχρονους Στρατούς και έδωσε λύσεις σε προβλήματα δεκαετιών. Μία πολιτική έκδοση του συστήματος προμηθεύτηκε η Ελλάδα, παραμονές Ολυμπιακών Αγώνων, το πλήρωσε, αλλά δεν εγκαταστάθηκε ποτέ!
Αν είχε εγκατασταθεί, θα το βλέπαμε:
στο συντονιστικό κέντρο


και στα οχήματα
Από τις δεκάδες εφαρμογές του συστήματος, εμείς χρησιμοποιούμε μόνο μία. Την φωνή. Μα αυτό το είχαμε και πριν με τις VHF συσκευές. Για ποιο λόγο τις βάλαμε στην άκρη και πληρώσαμε τόσα εκατομμύρια; Η απάντηση στην αρχή του άρθρου. Λύθηκαν μόνο κάποια προβλήματα παρεμβολών, αλλά το ζητούμενο ήταν ο εκσυγχρονισμός της Υπηρεσίας. Άσε που οι "νεκρές" περιοχές του TETRA, είναι περισσότερες, από κείνες του VHF.
Να ξαναευχηθούμε "καλή χώνεψη" σ' αυτούς που τα φάγανε και να δούμε τι γίνεται από δω και πέρα. Τα γράφω όλα αυτά, γιατί πληροφορούμαι ότι η ΕΛΑΣ βρίσκεται σε φάση αναζήτησης συστήματος, το οποίο θα αντικαταστήσει το TETRA. Πιθανόν και το ΕΚΑΒ να κάνει το ίδιο. Και σε σχέση με την Αστυνομία, εμείς είμαστε σε καλύτερη μοίρα, αφού δεν έχουμε αυξημένες απαιτήσεις κρυπτογράφησης. Γιατί σήμερα που "λεφτά δεν υπάρχουν", όλες οι Υπηρεσίες είναι υποχρεωμένες να αναζητήσουν φτηνά συστήματα. Δηλαδή να ξαναγυρίσουν στα VHF. Άντε το πολύ στα ULTRA. Δηλαδή μετά από 10 χρόνια να ξαναγυρίσουμε εκεί που ήμασταν.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, γιατί αυτά τα συστήματα, έχουν γίνει πλέον ψηφιακά και προσφέρουν δυνατότητες, ισάξιες (περίπου) του TETRA. Ακόμη και μετάδοση δεδομένων.
Υποχρεωτική αυτή η εξέλιξη λοιπόν, εκτός αν και παρά την κρίση, βρεθούν χρήματα, παίξουν τίποτα μίζες πάλι και πάμε σε άλλη επιλογή. Εδώ θα είμαστε.
///////////////////////////////////////////////
26/09/13
Σήμερα πληροφορήθηκα, χωρίς να αναζητήσω λεπτομέρειες, ότι η Διοίκηση καταβάλει προσπάθεια να διατηρήσει το tetra και επιπλέον να αγοράσει κάποιες εφαρμογές του συστήματος διαχείρισης C4I. Αυτή είναι μία πολύ σημαντική εξέλιξη και μπράβο σε όσους συμμετέχουν σ' αυτή την προσπάθεια. Η εφαρμογές αυτές θα είναι ένα σημαντικό βήμα αναβάθμισης του ΕΚΑΒ και των υπηρεσιών του.
Θα πρέπει βέβαια να βρεθεί και το προσωπικό που θα δουλέψει αυτές τις εφαρμογές, εκτός αν τις αγοράσουμε για να δουλέψουν "εν μέρει".
Μεταξύ μας τώρα, εγώ πιστεύω ότι μεγαλύτερη επιτυχία, θα έχει το Σύστημα Διαχείρισης Στόλου, το οποίο πήρε έγκριση και το ΕΚΑΒ ξεκινάει την εγκατάστασή του στα οχήματα. (Αυτό το γράφω κάτω - κάτω, γιατί μόλις μαθευτεί θα γίνει πανικός πάλι).
ΑΑ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή χωνεψη και σε εμάς που φάγαμε το παραμύθι των τετρα και επίσης καλή χωνεψη και σε έναν απ τους πρώην προέδρους του εκαβ που κυνηγούσε τα πληρώματα γιατί δεν απαντούσαν στον διαβιβαστή –άρα λούφαραν- ενώ το τετρα δεν είχε επαρκεί λήψη σε όλα τα σημεία του λεκανοπεδίου, όπως πολύ σωστά λες.
Σίγουρα θα πάνε φυλακή όσοι έφαγαν, άλλωστε ζούμε σε δημοκρατική χώρα και όσοι έχουν κλέψει στο παρελθών όλοι τους πήγαν φυλακή άρα και αυτοί το ίδιο
Πάμε παρακάτω,
Η Ελλάδα «προμηθεύτηκε» το τετρα… πολύ σωστά, το πλήρωσε με το παραπάνω, δηλαδή το χρυσοπλήρωσε αλλά δεν το αγόρασε ποτέ, βλέπε δηλώσεις μαρκογιαννακη ο οποίος είχε δηλώσει:
«το διαβόητο ΤΕΤΡΑ, το οποίο διακαώς ήθελε και θέλει η ΕΛΑΣ, στοίχισε στην Ελλάδα 115 εκ. μόνον για παροχή υπηρεσιών και μετά τέσσερα χρόνια η υποδομή θα επιστρέψει στην προμηθεύτρια Siemens, όταν σουηδική εταιρεία προσφέρεται με 10-12 εκ. να το παράσχει και στην ιδιοκτησία μας.»
Άρα πληρώσαμε τόσα εκατομμύρια για το τετρα για να φάνε μερικοί και στην συνέχεια να μπουν φυλακή. Που καταλήγουμε; Ότι εδώ υπάρχει προμελετημένο σχέδιο των σωφρονιστικών υπαλλήλων να μετατρέψουν τις φύλακες σε κοινοβούλιο ώστε να μην περάσουν οι ίδιοι ποτέ σε κινητικότητα.
Καλά η φωτογραφία με το όχημα πολύ γαματη, όλο αυτό το σύστημα τοποθετημένο στο Citroen μου θυμίζει γύφτο με χρυσό δόντι..
Σύμφωνα με το σκεπτικό του Μαρκογιαννακη τι σημαίνει «η Διοίκηση καταβάλει προσπάθεια να διατηρήσει το tetra;»

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε ανωνυμε.....το Τετρα θα ειχε μπει στα οχηματα οταν τα Citroen ηταν του κουτιου, το 2004 και θα μετακινουνταν στα νεα οχηματα καθε φορα που ο στολος θα αλλαζε. Αυτο ομως το πολεμησαν με λυσσα οι ιδιοι οι εργαζομενοι και οι συνδικαλιστες εκπροσωποι τους μιλωντας για "εντατικοποιηση" της εργασιας και κατι τετοιες παπαριες.

Βλεπεις ειναι νορμαλ να εχεις φτασει Π.Φαληρο επιστρεφοντας Βουλα και να μην εχεις δωσει ακομα τελος στο Τζανειο και αυτο δεν θα μπορουσες να το κανεις πλεον με το τετρα.

Ακομα χειροτερα, η δυνατοτητα ληψης και αποστολης δεδομενων και η συνδεση του συστηματος με τις συσκευες του εκαστοτε οχηματος θα εδινε την δυνατοτητα να κρατιεται ενα ακριβες και σοβαρο log του καθε περιστατικου, ζωτικα, πραξεις που εγιναν, ωρα που καθε πραξη εγινε, κτλ για ελεγχο και audit οπως γινεται στις πολιτισμενες χωρες.

Εκει να δεις κλαμα που θα επεφτε οταν θα γινοταν πασιφανες οτι η πλειοψηφια των διασωστων δεν κανουν απολυτως τιποτα για το περιστατικο, ή δεν κανουν αυτα που πρεπει να κανουν και απλα τρεχουν με φωτα και σειρινες στο πλησιεστερο διακινδυνευοντας την ζωη τους, τη ζωη των γυρω τους και προσφεροντας πολυ λιγα στον αρρωστο.

Το τετρα δεν εγκαταστηθηκε ποτε γιατι θα εδειχνε την γυμνια μας και αυτο το γνωριζουν πολυ καλα οσοι το πολεμησαν και ακομα το πολεμουν.

Σχετικα δε με τα σχολια για τον γηρασμενο στολο κτλ, καποια στιγμη το παραμυθι πρεπει να σταματησει. Ναι, ο στολος των ασθενοφορων ειναι γερασμενος και πρεπει να αλλαξει ωστοσο η αλλαγη τους δεν προκειται να αναβαθμισει στο ελαχιστο τις υπηρεσιες που προσφερει η υπηρεσια στον αρρωστο.

Το προβλημα μας δεν ειναι τα οχηματα.....ειναι οι ανθρωποι.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το κουτιού συνανώνυμε πολύ μου άρεσε, μου θυμίζει αγιοβασιλιάτικα παιχνίδια και δώρα… αντικείμενα δηλαδή αμφιβόλου ή κατωτέρας ποιότητας, αυτό συγκεκριμένα σημαίνει ότι το εκαβ την περίοδο του 2004 θα μπορούσε να είχε προμηθευτεί ασθενοφόρα οχήματα που δεν θα αγκομαχούσαν ούτε θα έσβηνε ο κινητήρας τους στις ανηφόρες της κυψέλης. Βεβαια αυτό είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο και δεν θα επιμένω, ούτε σκοπεύω να το αναλύσουμε επί του παρόντος…
Δεσμευτήκαμε λοιπόν όπως λες και προμηθεύτηκε το εκαβ ένα ηλεκτρονικό σύστημα που θα επανατοποθετούταν στα νέα ασθενοφόρα μετά από κάποια χρόνια, δηλαδή πότε? Την σημερινή εποχή που η τηλεπικοινωνιακή τεχνολογία εξελίσσεται από μέρα σε μέρα? Δεν θυμάμαι το 2004 να κυκλοφορούσαν πουθενά iPad εκτός και κάνω λάθος.
Όσο για το στόλο, δεν κατάλαβα επειδή οι παροχές που προσφέρονται δεν είναι ικανοποιητικές αυτό τι σημαίνει ότι οι ασθενείς θα πρέπει να μεταφέρονται με κάρα?
Εν πολύς στα υπόλοιπα σχεδόν συμφωνούμε..