Translate

Σάββατο, 27 Αυγούστου 2011

Θέσεις εργασίας

Σοβαρό τροχαίο έγινε πριν τρεις μέρες στον Μαλιακό, με εμπλοκή ασθενοφόρου και με τραγικό αποτέλεσμα για το πλήρωμα: ο ένας σκοτώθηκε και ο άλλος τραυματίστηκε βαριά.
Το τι και το πως δεν έχει σημασία, υπό το βάρος της απώλειας ανθρώπινων ζωών.
Αυτό που βλέπουμε και σ' αυτή την περίπτωση είναι ότι δεν υπάρχουν Διασώστες στο πλήρωμα. Όχι ότι αν οδηγούσε Διασώστης  αντί για τον γιατρό, θα απέφευγε το αυτοκίνητο που πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και έπεσε επάνω τους. Η οδηγική ικανότητα δεν έχει σχέση με την ειδικότητα. Έχω δει γιατρούς να οδηγούν άριστα και Διασώστες να μην κάνουν ούτε για οδηγοί παρκετέζας.
Το σημαντικό για μας είναι οι χαμένες θέσεις εργασίας. Στα ασθενοφόρα Νοσοκομείων, Κ.Υ., Κλινικών, βλέπουμε τον οποιονδήποτε, εκτός από Διασώστες: οδηγούς, θυρωρούς, σεκιούριτι, τραυματιοφορείς ακόμη και γιατρούς.
Κι αυτό γιατί δεν υπάρχει νόμος που να σχετίζεται με την στελέχωση του ασθενοφόρου. Βέβαια και εγώ ο ίδιος έχω πει ότι, είναι υπερβολή να σπουδάζει κάποιος δύο χρόνια για να κάνει διακομιδές και εξιτήρια, με το ηλίθιο επιχείρημα, ότι όλα τα περιστατικά στραβώνουν. Αλλά τουλάχιστον ας καθοριστεί, ποια ασθενοφόρα στελεχώνουν Διασώστες και ποια όχι.
Για να ξέρουν οι απόφοιτοι του ΙΕΚ που να απευθύνονται για δουλειά.
Πως να γίνει όμως αυτό, όταν στο Υπουργείο Υγείας δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει σχολή Πληρωμάτων Ασθενοφόρων και ετοίμασαν την μετάταξη οδηγών λεωφορείων σε έναν Οργανισμό με κύρια αποστολή τα ιατρικά επείγοντα. Και δεν το γνωρίζουν γιατί κανείς δεν τους ενημέρωσε τα τελευταία 25 χρόνια. Ούτε οι Διοικήσεις, ούτε οι συνδικαλιστές.

1 σχόλιο:

Nikos είπε...

Καλημέρα Κυριάκο
Σχετικά με τα όσα αναφέρεις στο άρθρο σου θα ήθελα να αναφερθώ και στα εκτός έδρας ταξίδια και το πώς πραγματοποιούνται
Για εκτός έδρας διακομιδή πχ για Θεσσαλονίκη είναι αυτονόητο ότι το πλήρωμα θα πρέπει και ΟΦΕΙΛΕΙ να διανυκτερεύει σε ξενοδοχείο για λόγους ασφαλείας στην Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα να επιστρέψει οφείλοντας το γραφείο κινήσεως στους διασωστες τα ρεπό του ταξιδιού
-Γίνεται κάτι τέτοιο;
-Είναι σωστό να ταξιδεύει το πλήρωμα πολλές φορές 24 ώρες στο δρόμο για να ωφεληθεί ο κάθε διασωστης 30-35 ευρώ και τα σχετικά….;
-Είναι σωστό το γραφείο κινήσεως να κάνει τα στραβά μάτια διότι βολεύεται από την επιστροφή του ασθενοφόρου μια μέρα νωρίτερα, για να βγάλει ένα παραπάνω πλήρωμα στην κίνηση;
-Συμπεριφερόμαστε ως επαγγελματίες διασωστες ή ως international drivers σε ρυμουλκούμενο;
-Αν το υπουργείο μας περικοψει το δικαίωμα των διανυκτερεύσεων στα μεγάλα ταξίδια –ακολουθώντας τις εξυπνάδες μας- μαζί με τις υπόλοιπες κυβερνητικές περικοπές που εφαρμόζονται, οι συνδικαλισταδες μας θα αντιδράσουν ναι ή όχι;
-Γιατί δεν παίρνουν θέση οι ίδιοι «τραβώντας αυτάκια» πριν χτυπήσει καμπανάκι το υπουργείο;
-Αν οι πιλότοι των πυροσβεστικών αεροσκαφών υπάκουαν άτυπα το δικό τους γραφείο κινήσεως και τις όποιες πολιτικές πιέσεις, θα επιχειρούσαν με τα αεροσκάφη τους όλη την νύχτα για την κατάσβεση των πυρκαγιών ναι ή όχι;
- Όταν καιγόταν η Πελοπόννησος τόλμησε να αμφισβητήσει κανείς τον επαγγελματισμό των πιλότων μετά το τελευταίο φως της ημέρας;
Και μετά μας φταίνε οι γιατροί όταν κανείς δεν μας παίρνει στα σοβαρα…..