Translate

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Η καραμπόλα στο Σχηματάρι.

Τι έγινε εκεί; Περίπου 35 αυτοκίνητα, έπεσαν το ένα πάνω στο άλλο, ένας άνθρωπος σκοτώθηκε, δύο τραυματίστηκαν σοβαρά και αρκετοί ελαφρύτερα.
Τι διαβάσαμε και τι ακούσαμε: Κανείς δεν μπόρεσε να σταματήσει, αυτοκίνητα απογειώθηκαν και κάποια "πέταξαν" πάνω από τα προπορευόμενα!!.
Ποιος φταίει σύμφωνα με τις δηλώσεις; Ο δρόμος που γλιστρούσε, η κακή σήμανση, η έλλειψη προειδοποιητικών κλπ. Να συμπληρώσω και 'γω την άποψή μου, ότι ίσως φταίει η τρόικα, η συγκυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ, ανάλογα τι βολεύει τον καθένα.
Ποιος φταίει πραγματικά;
1. Οι Έλληνες δεν ξέρουν να οδηγούν και συμπεριφέρονται στον δρόμο σαν γίδια τα οποία μόλις βγήκαν από το μαντρί και ξεχύνονται στην πλαγιά για να βοσκήσουν.
2. Τα αυτοκίνητα συντηρούνται στον μπαρμπαΜήτσο, ο οποίος είναι φτηνός επειδή χρησιμοποιεί υλικά από το καλάθι.
3. Τα ελαστικά που φοράνε τα 4 στα 5 αυτοκίνητα είναι σκουπίδια. Και κανείς δεν έχει ενημερωθεί, για τις συνέπειες της επιλογής του. Χιλιάδες δίνουμε κάθε χρόνο για να ικανοποιήσουμε την ματαιοδοξία μας και τον καταναλωτισμό μας, αλλά 300€ για λάστιχα δεν δίνουμε. Κι αν ρωτήσεις κάποιον γιατί δεν αλλάζει λάστιχα, η απάντηση είναι έτοιμη: -"αντέχουν ακόμη"!!!
Και ρωτάω: Γνωρίζει κανείς τι σημαίνει "προσαρμόζομαι στις συνθήκες του οδοστρώματος;" Όχι, προτιμάει να σκοτωθεί και να δηλώνει ότι φταίει ο δρόμος. Γιατί όπως αποδείχτηκε, ο δρόμος δεν έφταιγε. Ούτε τα δέντρα φταίνε, ούτε τα πεζοδρόμια, ούτε ο Ερμής. Και όπως επίσης αποδείχτηκε, σήμανση υπήρχε. Γνώση δεν υπήρχε. Γιατί όταν ανοίγουν το κωλοtablet, διαβάζουν μηνύματα και κουτσομπολιά. Τίποτα χρήσιμο. Και ύστερα παίρνουν το σαράβαλο (λόγω συντήρησης) με τα πανάρχαια λάστιχα, βγαίνουν στην Εθνική, δεν βλέπουν μπροστά τους, ακούνε μουσική στη διαπασών, μιλάνε στο κινητό και είναι και σίγουροι για το ποιος φταίει: Πάντα οι άλλοι.
Θα βάλω τρεις παραπομπές, οι οποίες εξηγούν τον λόγο που οι μαλάκες τσακίζονται όταν βρέχει.
Αρχικά ένα άρθρο από τους 4Τ του 1989 το οποίο ασχολείται με το φαινόμενο της υδρολίσθησης, όπως αναδημοσιεύεται από το Εργαστήριο ΜΕΚ και τεχνολογίας αυτοκινήτου:
Και δύο σχετικά άρθρα με συμβουλές, από το autitriti και το Drive:

Δεν υπάρχουν σχόλια: