Translate

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Ποιος θα με πρωτοδιοικήσει;

Για την σημερινή συνέλευση, με θέμα την τροποποίηση του Οργανισμού, λέω. Με πείσμα και επιμονή, οι συνάδελφοι Νοσηλευτές, επιμένουν να μας διοικήσουν. Επιχείρημα δεν είχαν, γι' αυτό περιορίστηκαν να δηλώσουν ότι, αυτοί έχουν το πτυχίο και έχουν σπουδάσει και διοίκηση στη νοσηλευτική.
Μια και ο γιος μου παρουσιάστηκε πρόσφατα, το μυαλό μου πήγε στο Στρατό. Εκεί έχει Νοσηλευτές υψηλόβαθμους. Ξεκινούν από Ανθυπολοχαγοί και φτάνουν μέχρι Ταξίαρχοι (ίσως και παραπάνω). Ξέρετε τι διοικούν; Τις κλινικές στα στρατιωτικά νοσοκομεία. Δεν διοικούν λόχους Πεζικού! Οι πεζικάριοι, έχουν πεζικάριους αξιωματικούς. Και όταν δεν έχουν, η ιεραρχία μεταβιβάζεται προς τα κάτω και φτάνει στον αρχαιότερο στρατιώτη. Δεν φέρνουν Νοσηλευτές αξιωματικούς!
Η απάντηση που πρέπει να πάρουν λοιπόν είναι, να πάνε στα νοσοκομεία και να διοικήσουν Νοσηλευτές. Αφού βέβαια, διοικηθούν από τους παλιότερους.
Ας βάλουν λοιπόν το βύσμα που έβαλαν για να έρθουν στο ΕΚΑΒ, να τους πάει εκεί που τους έχουν ανάγκη. Γιατί στο ΕΚΑΒ δεν έχουν ρόλο.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επετρεψέ μου να προσθέσω και τους υπαλλήπους του ΕΚΑΒ που δεν εχουν ποτέ ακούσει τι είναι το αιμοσφαίριο δηλ. οδηγούς τραυματιοφορείς, γραφιάδες, κ.τ.λ. οι οποίοι μαζί με τους νοσυλευτες είναι (μάλον) η πλιοψηφία και επιρεάζουν αρνητικά το ολο σύστημα που λέγετε ΕΚΑΒ, και το κακό είναι οτι μας πήρανε χαμπάρι (οι τροϊκανοί) οτι το ΕΚΑΒ (οπως οι περισσότερες υπηρεσίες) είναι στελεχωμένες με αμόρφωτους κοματικούς στρατιώτες (κυρίως του ΠΑΣΟΚ). ® ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Το λάθος που κάνεις συνάδελφε είναι ότι προτείνεις οργάνωση της υπηρεσίας
με αμερικανικά ή γερμανικά πρότυπα με ιατρούς προνοσοκομειακής, τεχνολογικό εξοπλισμό...
και άλλα φαιδρά και ανεφάρμοστα στο Ελληνιστάν.
Μην ξεχνάς ότι έχουμε κάποιες ιδιαίτερότητες σαν λαός και γι αυτό δεν μπορούν εύκολα
οι "ξένοι"να μας χαλιναγωγήσουν ή τουλάχιστον να μας οργανώσουν σύμφωνα με δυτικά πρότυπα.
Γιατί δεν σε χάλαγε τόσα χρόνια (απο εποχής Κοκκολιού) που οι νοσηλευτές οργάνωναν και λειτουργούσαν κουτσά στραβά αυτή την υπηρεσία με τα λιγοστά κονδύλια και σε χαλάει τώρα;
Μήπως σου έταξαν οι κλίκα των ιατρών που θέλουν μια θολή ιατρικοποίηση του Ε.Κ.Α.Β ένα
αναβαθμισμένο πόστο;
Ένας παλιός συνάδελφος.

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Κατ' αρχήν παλιέ συνάδελφε, δεν είναι δεοντολογικό να αποφασίζεις ότι κάνω λάθος. Εδώ γράφουμε και σχολιάζουμε και όσοι διαβάζουν σχηματίζουν άποψη, για το ποιος κάνει λάθος.
Λάθος λοιπόν, εκ του αποτελέσματος, είναι το ΕΚΑΒ. Σε κάποιους αρέσει, στους ασθενείς σίγουρα όχι. Αυτό οργάνωσαν και λειτούργησαν αυτοί που ΔΕΝ έχουν σπουδές, ΔΕΝ έχουν εμπειρία, ΔΕΝ έχουν ρόλο από την φύση της δουλειάς τους, στον προνοσοκομειακό χώρο. Επαναλαμβάνω: κάποιοι βολεύονται.
Μην αναφέρεσαι σε διεθνή συστήματα, γιατί δεν τα γνωρίζεις. Απόδειξη ότι βάζεις στην ίδια κατηγορία, δύο συστήματα αντίθετης φιλοσοφίας. Αντίθετα εγώ αναφέρομαι σ' αυτά γιατί τα έχω μελετήσει και κάποια τα έχω δουλέψει.
Και για αυτούς που μας διαβάζουν, να αναφέρω ότι απορρίπτω ένα Αμερικανικό, ή Αγγλοσαξωνικό σύστημα παρ' ότι είμαι φανατικός υποστηρικτής τους, ακριβώς λόγω των δυσκολιών προσαρμογής στα Ελληνικά δεδομένα. Και Ελληνικά δεδομένα, σίγουρα δεν θεωρώ την ευθυνοφοβία, την αμορφωσιά και το σομπρέρο που εσύ υπονοείς.
Στην πρώτη σελίδα αναφέρεται ότι δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά σχόλια. Το δικό σου το δημοσιεύω, για να σου θυμίσω ιστορία. Το δικό μου λοιπόν το πόστο είναι το ίδιο 23 χρόνια. Τέσσερα (4) τμήματα του ΕΚΑΒ, έχουν την υπογραφή μου και στην εισήγηση και στον κανονισμό λειτουργίας τους. Αυτά, στο ενδιάμεσο της θητείας μου στην πλατεία Ομονοίας, λόγω των καλών σχέσεων που διατηρούσα με τις Διοικήσεις και τους γιατρούς. Και μπορεί οι Διοικήσεις να γέμισαν εύφημες μνείες τους διάφορους, αλλά εγώ έχω την καλύτερη. Μπορώ να γράφω με το όνομά μου.