Translate

Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

Οι άνεργοι Διασώστες, οι οδηγοί της ΕΘΕΛ, τα ιδιωτικά ασθενοφόρα και άλλα παραμύθια.

Πολλές συζητήσεις γίνονται το τελευταίο διάστημα στο ΕΚΑΒ, αφού λόγω επίσχεσης υπάρχει χρόνος απεριόριστος. Οι ίδιες που γίνονταν και πριν, τώρα με μεγαλύτερη ένταση. Δεν τις παρακολουθώ, όπως και κάθε σοβαρός συνάδελφος, αφού δεν μπορούμε να ακούμε συνεχώς τα ίδια παραμύθια, από τους ίδιους αφηγητές.
Την μόνη που παρακολουθώ, όσο μπορώ, είναι αυτή που γίνεται μεταξύ των ανέργων συναδέλφων, οι οποίοι κάνουν και κινήσεις, μήπως και βοηθήσουν οι ίδιοι τον εαυτό τους, αφού όσοι τους έβγαζαν λόγους τα προηγούμενα χρόνια, τώρα τους λένε δικαιολογίες. Ότι φταίει η κρίση και η καμαριέρα που δεν έκαστε στον Στρος Καν. Και δεν βρίσκεται ούτε ένας να τους πει, ότι και χωρίς κρίση, διορισμό δεν θα έβλεπαν.
Εξακολουθούν όμως να τους προσεγγίζουν, διάφοροι συνδικαλίζοντες τσαρλατάνοι, όχι για να τους βοηθήσουν βέβαια, αφού κι ίδιοι είναι άσχετοι, αλλά για να στρέψουν τον αγώνα τους σε ανώδυνα γι' αυτούς μονοπάτια. Γιατί το πρόβλημα των ανέργων συναδέλφων, σε τίποτα δεν διαφέρει από το πρόβλημα του ίδιου του ΕΚΑΒ.
Αν δηλαδή το ΕΚΑΒ είχε λύσει τα εσωτερικά του προβλήματα, δεν θα υπήρχε πρόβλημα ανέργων. Αυτά τα έχω ξαναπεί σε προηγούμενες αναρτήσεις και δεν υπάρχει λόγος να επανέλθω.
Έχει κολλήσει λοιπόν η βελόνα στα ιδιωτικά ασθενοφόρα και στους οδηγούς της ΕΘΕΛ.
Και για τους οδηγούς της ΕΘΕΛ έχω ξαναγράψει και για τα ιδιωτικά. Μου έκανε όμως εντύπωση η επιμονή κάποιων να παραπληροφορούν και σ' αυτή την κατεύθυνση να μην διστάζουν να λένε ότι ψέμα τους κατέβει.
Αφορμή, πρόσφατο δημοσίευμα (σερβιρισμένο μέσα από το ΕΚΑΒ) της εφημερίδας Πρώτο Θέμα για τα ιδιωτικά ασθενοφόρα, το οποίο (παρόμοιο) στο παρελθόν είχε δημοσιεύσει και άλλη εφημερίδα. Μου έκανε εντύπωση η αναφορά, στο προσωπικό που χρησιμοποιούν οι ιδιώτες.

Ο κανόνας για τη στελέχωση των ιδιωτικών οχημάτων μαρτυρά την ανευθυνότητα με την οποία αντιμετωπίστηκε το πεδίο της ιδιωτικής διακομιδής στη χώρα μας, καθώς στα ιδιωτικά ασθενοφόρα δεν απαιτείται να υπάρχει εξειδικευμένο και καταρτισμένο πλήρωμα. Σε αντίθεση με τις υψηλές προδιαγραφές που τίθενται σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση πληρώματος ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, ορίζεται ότι «το ιδιωτικό όχημα πρέπει να έχει οδηγό και συνοδηγό, καθώς και ότι ο οδηγός ή έστω ο συνοδηγός να έχει στοιχειώδεις γνώσεις και εμπειρία στην παροχή πρώτων βοηθειών»!
Έτσι είναι τα πράγματα; Και βέβαια όχι! Έτσι τα είπαν στο συντάκτη της εφημερίδας, αυτός τα έγραψε και εκτέθηκε. Γιατί η αλήθεια είναι στο ανάποδο.
Γιατί ο ιδιώτης στο φινάλε, μεταφέρει γιαγιάδες.
Στο ΕΚΑΒ υπηρετούν εκατοντάδες υπάλληλοι και μάλιστα στα ασθενοφόρα επειγόντων, οι οποίοι δεν είναι πτυχιούχοι!!!
Και ο πολίτης δεν το γνωρίζει, παρ' ότι δικαιούται. Δεν υπάρχουν διακριτικά στις στολές τα οποία θα του δίνουν την δυνατότητα αυτή! Γιατί; Γιατί κάποιοι βολεύονται!
Όταν λοιπόν συμβεί ένα (π.χ) τροχαίο, ο πολίτης παιζει ΛΟΤΟ, σχετικά με το ποιος θα έρθει να διαχειριστεί τον αεραγωγό και την σπονδυλική στήλη.
Το ΕΚΑΒ λοιπόν, πρέπει να στείλει ΟΛΟΥΣ τους μη πτυχιούχους να κάνουν τις διακομιδές, για να μείνουν χωρίς δουλειά τα 'πειρατικά' ασθενοφόρα. Και να προσλάβει πτυχιούχους Διασώστες να κάνουν τα επείγοντα. Από κει ξεκινάμε και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι τουλαχιστον αποπροσανατολιστικο
και ανευθηνο το σωματειο να ¨σπρωχνει¨ τα παιδια στην ιδρυση σωματειου και μαλιστα με προμετωπιδα και κυριο αιτημα τους οδηγους της εθελ...
αντι να βοηθησουν τα παιδια μαλλον αλλο εχουν στο πισω μερος του κεφαλιου τους

Ανώνυμος είπε...

to kako omos file einai
oti kai se epigonta mas kaloun(se idiotiko asthenoforo ergazome)kai eksidikevmeno prosopiko den exoume,
opws episis den iparxi eksidikevmeno prosopiko stin klisis tou til kai den kserei oute na ierarxi ta peristatika oute kai na pernei esto ena stixiodes istoriko,makari ta idiotika athenofora na meteferan opws les mono giagiades,
to thema einai oti pame se anakopes 40aridwn, emoragika, neogna apo tin kliniki se entakikes ktlp......i lisi einai mia eksidikevmeno prosopiko PANTOU!