Που αναφέρεται αυτό; Στην περιοδική ανακοίνωση Απριλίου Μαΐου, των πεπραγμένων του ΔΣ του Σωματείου μας.
[και εδώ πρέπει να κάνω μία παρένθεση, για να αναφέρω την μεγάλη ικανοποίηση όλων των συναδέλφων, για αυτές τις περιοδικές ενημερώσεις των πεπραγμένων του ΔΣ του συλλόγου μας. Είτε με την μορφή αναρτήσεων στον πίνακα ανακοινώσεων, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σε όσα μέλη το έχουν δηλώσει. Και το μυαλό μας δεν μπορεί, παρά να τρέξει σε προηγούμενες εποχές, όπου ασφαλώς δεν υπήρχε καμία ενημέρωση, γιατί μοναδική ενασχόληση των πλειοψηφιών, ήταν το εν κρυπτώ κουκούλωμα των ανομιών τους. Ελπίζουμε σύντομα να δούμε και ιστοσελίδα του Σωματείου μας, όπου κάθε συνάδελφος θα καταθέτει την άποψή του, όταν έχει κάτι να πει].
Διάβασα λοιπόν για τους πλοηγούς στα οχήματα:
[και εδώ πρέπει να κάνω μία παρένθεση, για να αναφέρω την μεγάλη ικανοποίηση όλων των συναδέλφων, για αυτές τις περιοδικές ενημερώσεις των πεπραγμένων του ΔΣ του συλλόγου μας. Είτε με την μορφή αναρτήσεων στον πίνακα ανακοινώσεων, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σε όσα μέλη το έχουν δηλώσει. Και το μυαλό μας δεν μπορεί, παρά να τρέξει σε προηγούμενες εποχές, όπου ασφαλώς δεν υπήρχε καμία ενημέρωση, γιατί μοναδική ενασχόληση των πλειοψηφιών, ήταν το εν κρυπτώ κουκούλωμα των ανομιών τους. Ελπίζουμε σύντομα να δούμε και ιστοσελίδα του Σωματείου μας, όπου κάθε συνάδελφος θα καταθέτει την άποψή του, όταν έχει κάτι να πει].
Διάβασα λοιπόν για τους πλοηγούς στα οχήματα:
"Πετύχαμε την έγκριση δαπάνης, από το ΔΣ του ΕΚΑΒ, για την άμεση εγκατάσταση συστήματος πλοήγησης (GPS) σε όλα τα ασθενοφόρα. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα τοποθετηθούν σε όλα τα οχήματα".
και άκουσα μάλιστα σε μια συζήτηση, τον Πρόεδρο του συλλόγου μας να αναφέρει, πολύ σωστά, ότι δεν επιτρέπεται στην σημερινή εποχή το ΕΚΑΒ να είναι η μοναδική υπηρεσία που ψάχνεται με χάρτες.... (πολλά ασθενοφόρα βέβαια, χρησιμοποιούν πλοηγούς που έχουν πληρώσει συνάδελφοι από την τσέπη τους).
Δεν είχα όμως την ευκαιρία να διευκρινίσω τις δυνατότητες της συσκευής. Αποκλειστικά πλοηγός, ή/και συσκευή εκπομπής της θέσης του οχήματος;
Για την Διοίκηση θα είναι 2 σε μία δαπάνη. Για το συντονιστικό κέντρο είναι πάγιο αίτημα. Τι είναι όμως για τα ασθενοφόρα; Και αναφέρομαι σε ασθενοφόρα που τα λειτουργούν επαγγελματίες συνάδελφοι. Όχι κοπρίτες, πειρατές και λοιποί, που έτσι κι αλλιώς τους γνωρίζουμε όλοι.
Το σημερινό Σύστημα λειτουργίας των ασθενοφόρων, έχει οδηγήσει την δουλειά των συναδέλφων σε τέτοιο σημείο εντατικοποίησης, που αρκετοί έχουν αρχίσει να εμφανίζουν σημάδια ψυχασθένειας, μη μπορώντας να διαχειριστούν την πίεση και το άγχος.
Και λέω το Σύστημα, παρ' ότι μόνο περί συστήματος δεν πρόκειται. Είναι χύμα στο κύμα, ότι νάναι - όπως νάναι, γιούργια, καμιά 50ριά ασθενοφόρα ατάκτως ερριγμένα στο Λεκανοπέδιο και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
Η λειτουργία μιας συσκευής εκπομπής θέσης του ασθενοφόρου, χωρίς διόρθωση της λειτουργίας του Συντονιστικού Κέντρου, θα οδηγήσει υποχρεωτικά σε παραπέρα εντατικοποίηση της εργασίας μας και σύντομα ένας - ένας οι συνάδελφοι θα αρχίσουν να σπάνε.
Τι τους κρατάει μέχρι σήμερα; Οι μισοί περιμένουν να φύγουν στην επαρχία, για να γλυτώσουν. Οι άλλοι μισοί έχουν φάει (προσωρινά) το παραμύθι των πιθανών προσλήψεων, οι οποίες θα φέρουν κόσμο και θα μοιραστεί η δουλειά.
Με το σημερινό 'σύστημα λειτουργίας' και 200 ασθενοφόρα να ρίξεις στην Αθήνα, σε σύντομο διάστημα θα είναι λίγα. Και νέους να φέρεις, σύντομα θα έχεις καταφέρει να συγκεντρώσεις καινούρια ψυχιατρικά περιστατικά.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει η διόρθωση του συστήματος;
Νομοθετικά κατοχυρωμένα πρωτόκολλα διαλογής στο τηλεφωνικό κέντρο. (οι μισοί εκεί μέσα δεν έχουν την επάρκεια να τα δουλέψουν, οπότε πρέπει να φύγουν).
Διαχωρισμός των ασθενοφόρων, σε επειγόντων και μη.
Διώξιμο των διακομιδών, στα νοσοκομεία αναφοράς τους.
Όταν γίνουν αυτά (κι άλλα σε δεύτερη φάση), τότε το σύστημα εκπομπής θέσης στο ασθενοφόρο, μετατρέπεται σε πολύτιμο εργαλείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου