Translate

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Τα δίκυκλα θα καθορίσουν το μέλλον. Διασώστης, υπηρέτης, ή χαμάλης;

Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι προετοιμασίες για την επαναλειτουργία του Τμήματος των Δικύκλων του ΕΚΑΒ. Κορυφώνεται και το ενδιαφέρον των συναδέλφων, με συζητήσεις για το θέμα. Πως και έτσι; Αιτία είναι ο διαφορετικός σχεδιασμός, σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο λειτουργίας και ο διαφορετικός προσανατολισμός, αυτής της δραστηριότητας του ΕΚΑΒ.
Συμμετοχή δήλωσα κι εγώ, γι' αυτό και γράφω σχετικά. Όχι πως αν δεν συμμετείχα θα το άφηνα χωρίς σχόλιο. Ο λόγος θα φανεί παρακάτω. Γιατί μαζί με το ενδιαφέρον των συναδέλφων, κορυφώνονται και αντιδράσεις με συγκεκριμένο στόχο.
Τι θα προσφέρει το δίκυκλο στην καθημερινή δουλειά; Καταρχήν είναι γνωστό το μοναδικό πλεονέκτημα που διαθέτει. Και μάλιστα όχι ένα, αλλά δύο. Γρήγορη πρόσβαση στο συμβάν και συνεχής διαθεσιμότητα.
Γρήγορη πρόσβαση, όχι λόγω ταχύτητας, αλλά λόγω ευελιξίας στην κίνηση. Διαθεσιμότητα γιατί δεν παραλαμβάνει ασθενή, οπότε παραμένει συνεχώς στον τομέα του. Η χρήση μάλιστα δικύκλων χωρίς γιατρό, αυξάνει κατακόρυφα την διαθεσιμότητα, γιατί ο Διασώστης δεν θα καθυστερήσει την παραλαβή από το ασθενοφόρο, για να μπορέσει να "παίξει" με τον ασθενή. Άλλωστε διεθνώς θεωρείται απαράδεκτο να "παίζεις" με τον άρρωστο, όταν αυτός βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 20 λεπτών από το Νοσοκομείο.
Λειτουργία λοιπόν, με ζευγάρια Διασωστών, τα οποία:
Θα φτάνουν σύντομα στο σημείο του συμβάντος, λόγω ευελιξίας και διαθεσιμότητας.
Θα ενημερώνουν για την κατάσταση του ασθενούς, αφού όλοι ξέρουμε πως σε πολλές περιπτώσεις τα στοιχεία και οι πληροφορίες, είναι ελλιπή, ή παραπλανητικά. Λιγότερο άγχος για τους συναδέλφους του ασθενοφόρου, αφού και ακριβείς πληροφορίες θα έχουν και θα υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι στο συμβάν.
Θα προσφέρουν βοήθεια στον ασθενή, σε περιπτώσεις κρίσιμων περιστατικών.
Θα βοηθούν το πλήρωμα του ασθενοφόρου, σε περιπτώσεις υπέρβαρων και δεν θα αποστέλλεται άλλο ασθενοφόρο γι' αυτό τον σκοπό.
Θα βοηθούν στην ακινητοποίηση πολυτραυματιών, αφού στο ΙΕΚ διδάσκουμε, ότι ακινητοποίηση με δύο άτομα δεν γίνεται.
Θα βοηθούν στη διαχείριση πολλαπλών θυμάτων σε ατυχήματα.
Οι συνάδελφοι που θα μετακινηθούν στα Δίκυκλα, αντίθετα με ότι πιστεύεται, δεν θα λείψουν από τα ασθενοφόρα, αφού με την χρήση Δικύκλων θα μειωθεί σημαντικά ο φόρτος δουλειάς των ασθενοφόρων, για ευνόητους λόγους. Μόνο τα "δεν βρέθηκε", τα "ΙΜ" και τα "ελλιπή στοιχεία", τα οποία ένα δίκυκλο θα μπορεί να διευκρινίζει στο μισό χρόνο και λιγότερο από ένα ασθενοφόρο αν υπολογίσεις, το κέρδος είναι τεράστιο.
Βάλε τώρα και τις "αρνήσεις", που ένας Διασώστης με μοτοσυκλέτα, μπορεί να αποσπάσει πολύ πιο εύκολα και δεν χρειάζεται να μιλάμε για όφελος.
Οι συνάδελφοι που λειτούργησαν το Τμήμα των Δικύκλων την προηγούμενη περίοδο, είναι ήρωες και πρέπει κατά την γνώμη μου να τιμηθούν από την Διοίκηση για προσφορά πέρα από τις υποχρεώσεις τους. Χρόνια ολόκληρα τράβηξαν κουπί (κυριολεκτικά), χάριν ενός αναποτελεσματικού σχεδιασμού. Κατ΄αρχήν ο πιο άπειρος αναβάτης μπορεί να σε πληροφορήσει, τι σημαίνει να οδηγείς μοτοσυκλέτα στην Αθήνα με δεύτερο άτομο και τρεις βαλίτσες, επί 6 ώρες. Και να κινδυνεύεις όταν κινείσαι γρήγορα, γιατί δεν έχεις τιμόνι. Από κει και πέρα, όπως προανέφερα, η χρήση Ιατρικού Προσωπικού δίπλα στα Νοσοκομεία κρίνεται διεθνώς ως ΣΠΑΤΑΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ.
Οικονομία λοιπόν από την χρήση του δικύκλου (αγορά - συντήρηση - καύσιμα), οικονομία από τον περιορισμό χρήσης των ασθενοφόρων, οικονομία από την μισθοδοσία του Ιατρικού προσωπικού.
Ποιοι αντιδρούν λοιπόν και γιατί. Αντιδρούν συνάδελφοί μας. "Για να μας προστατέψουν, αφού όταν πάμε στο περιστατικό και αργεί το ασθενοφόρο, ο κόσμος θα μας λιντσάρει, γιατί δεν θα έχουμε να κάνουμε τίποτα".
Τι απαντάει σε όλους αυτούς, ο επαγγελματίας Διασώστης; ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΕΞ' ΙΔΙΩΝ. Δύο χρόνια στο ΙΕΚ ο Διασώστης διδάσκεται ακριβώς αυτό: ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ. Διδάσκεται να ελέγχει τον ασθενή, να τον υποστηρίζει αιμοδυναμικά και αναπνευστικά, αλλά πριν από αυτά να αποκτά τον έλεγχο της σκηνής του συμβάντος.
Λιντσάρεται το πλήρωμα του ασθενοφόρου που φτάνει λόγω έλλειψης, μετά από μία ώρα στο επείγον. Που προκαλεί με την εμφάνισή του. Που προκαλεί με τις αθλητικές και τους φραπέδες στο ταμπλό του οχήματος. Που προκαλεί εν τέλει με την ανεπάρκειά του, σε κάθε επίπεδο διαχείρισης του συμβάντος.
Αυτή βέβαια είναι η αμαρτωλή πρόφαση. Ποιος είναι ο σκοπός της αντίδρασης;
ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΔΙΑΣΩΣΤΗΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ.
Αυτό παλεύουν τόσα χρόνια. Γιατί όταν γίνει αυτό, αυτοί θα χάσουντον έλεγχο του ΕΚΑΒ.
Και δεν τους ενδιαφέρει αν δουλεύουν δίκυκλα σ' όλη την Ελλάδα. Στην Αθήνα δεν πρέπει να γίνει. Θα θυσίαζαν ακόμη και συγγενικά τους πρόσωπα, για να πετύχουν το σκοπό τους.
Από την άλλη ο στόχος του επαγγελματία Διασώστη πρέπει να είναι ακριβώς ο αντίθετος: Να δείξει τις δυνατότητές του.
Και αυτή η ευκαιρία, ίσως είναι και μοναδική.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω πως με αυτες τις λιγες σειρες γραμματων,περιγραφεται η σκληρη πραγματικοτητα!καλο ξεκινημα λοιπον,και ευχομαι αξιοκρατικα να δοθει η ευκαιρεια σε οσους συναδελφους επιθυμουν και πληρουν τα προσοντα να συμετασχουν στο τμημα, και να μην γινει "μαγαζακι" κανενος!

Ανώνυμος είπε...

polu kala ola auta! sumfwnw kai epauksanw! as mas peite omws kai poia 8a einai ta tupika prosonta (ektos apo to diplwma ths mhxanhs) pou prepei na exei enas diaswsths motosukletisths?? an paradeigma prepei na kaluftoun 10 8eseis kai oi aithseis einai 20 poia alla prosonta 8a prepei na dia8etoun oi diaswstes wste na ginoun aksiokratika oi topo8ethseis tous stis mhxanes??

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Σχετικά με το σχόλιο του πρώτου συναδέλφου, το ίδιο ελπίζουμε κι εμείς. Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να "ξεσπιτωθούμε' καλοκαιριάτικα. και να αφήσουμε το πόστο, στο οποίο έχει "βολευτεί" ο καθένας μας και έχει οργανώσει τη ζωή του.
Εγώ το ασθενοφόρο μου, άλλος την Μονάδα του και δύο συνάδελφοι από τις αεροδιακομιδές, θέση για την οποία κάποιοι έχουν πάρει πίπες (κυριολεκτικά).
Η λέξη αξιοκρατία τα λέει όλα από μόνη της, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα πρέπει να την προσδιορίζουμε σε κάθε αναφορά μας σ' αυτήν.
Και για να πάω στο σχόλιο του δεύτερου συνάδελφου, θα ήθελα να μου επιτρέψετε να αναφέρω, ότι προσωπικά δεν πιστεύω στα λεγόμενα "τυπικά προσόντα". Βάσει αυτών κάποιοι προσλήφθηκαν στο ΕΚΑΒ, ενώ δεν θα έπρεπε να περάσουν ούτε από την πόρτα. Βάσει αυτών ένας κοπρίτης, ή ένας ανεπαρκής, παίρνει τον ίδιο μισθό με έναν που βγάζει δουλειά για δέκα.
Ελπίζω το Τμήμα να στελεχωθεί από συναδέλφους, οι οποίοι είναι κατάλληλοι να βοηθήσουν στην επίτευξη του σκοπού που ανέφερα στην ανάρτηση. Και ελπίζω και γω ο ίδιος να αποδειχθώ κατάλληλος στο ρόλο μου.

Ανώνυμος είπε...

den apanthses omws pws 8a epilegoun oi sunadelfoi autoi pou 8a plaisiosoun tis mhxanes? pios einai o pio kalos tropos kai o pio aksiokratikos? kai ti shmainei " katallhlos sunadelfos " ston opoio anferesai? den prepei na plhroun kapoies proupo8eseis?

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Δεν ξέρω γιατί ζητάς από μένα συνάδελφέ μου, τόσες διευκρινήσεις. Εγώ δεν είμαι Διοίκηση, εργάτης είμαι, όπως πάντα.
Σε ότι πάντως με αφορά, είμαι κατά των αποκλεισμών. Όλοι θα έρθουν να δοκιμαστούν.
Έτσι κι αλλιώς την θέση δεν την παντρεύεσαι. Εύκολα έρχεσαι και ακόμη πιο εύκολα φεύγεις.

Ανώνυμος είπε...

den zhtaw apo sena dieukrinhseis sunadelfe kai sorru an fenetai etsi. aplws 8ewrw pws h poutana h kataksiwsh den prepei na erxetai panta me ta xronia uphresias h thn palaiothta. gia mena prepei na paizei rolo to viografiko tou ka8enos!! se oles tis sovares dhmosies uphresies auto paizei rolo! ektos wrismenwn ekseresewn pou paizei kai to meso! alla kata vash to pio aksiokratiko krithrio auto einai! an uparxei kati allo pio aksiokratiko ektos tou viografikou na mou to peite! pws 8a mporeseis na epilekseis tous kaluterous? kai nai fusika den pantrevesai thn 8esh alla exei apodeixtei sto ekab oti ouden monimotero tou prwsorinou! giati kai kai allou paixthke 8esh gia mhxanh kai den metrhse tpt allo ektos ths palaiothtas! giati viografika eixan alloi kalutera!

νονος είπε...

οι βρωμες λενε κυριακο,πως θα εισαι προισταμενος.....

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Προϊσταμένη είναι μόνο η Σοφία. Η οποία απ' ότι μαθαίνω έχει βελτιωθεί πολύ. Μάλλον ήθελε περιβάλλον ΠΑΣΟΚ για να αποδώσει.
Όσο γι' αυτά που αναφέρει περί βιογραφικού και παλαιότητας ο συνάδελφος, εγώ είμαι της ίδιας άποψης. Και έχω την διάθεση να βοηθήσω κάθε νέο συνάδελφο που θα θελήσει να δείξει την δουλειά του. Το έχω κάνει και στο παρελθόν, στις Μονάδες, στις Αεροδιακομιδές και στο ΕΤΙΚ. Και γενικά δεν έχω μετανοιώσει.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Κυριάκο
Πολύ καλή η ανάρτησή σου, όμως μήπως τελικά οι μηχανές θα κάνουν όλοι την λατζα όχι πως έχω κάτι με την λατζα αλλά μιας και προσπαθούμε πολλές φορές να παραδειγματιστούμε με το εξωτερικό, οι μηχανές στα ανεπτυγμένα κράτη καλύπτουν τρύπες -με την καλή έννοια-;
Επίσης πιστεύω ότι άλλο ένα πλεονέκτημα των μηχανών είναι η διαφήμιση του ΕΚΑΒ γιατί είτε τις γουστάρει ο κόσμος είτε οι προηγούμενοι συνάδελφοι έδειξαν καλή εικόνα προς τα έξω προς το παρόν δεν έχουν κολλήσει την ρετσινιά και εύχομαι να μην την κολλήσουν δηλαδή το οτι αργούν να πάνε στο σημείο έκαναν 2 ώρες τα γνωστά σε όλους
Συμφωνώ οτι πρώτες βοήθειες χωρίς παρουσία γιατρού θα είναι μια τομή για το ΕΚΑΒ

κωστας είπε...

οι μοτοσυκλετες του εκαβ ειδικα την περιοδο 2003-2008 ηταν οχι μονο διαφημηση για την υπηρεσια αλλα και ο ποιο γρηγορος και αξιοπιστος φορεας προνοσοκομειακης ΙΑΤΡΙΚΗΣ φροντιδας.τουλαχιστον απο 5 χωρες της ευρωπης ειχαν επισκεφθει μμε για να κανουν ρεπορταζ για το πρωτοποριακο αυτο συστημα της μοτοσυκλετας με διασωστη και γιατρο.στις καλες εποχες εβγαινε η μ1 στο κεντρο της αθηνας ημ2 στον πειραια η μ3 στην παραλιακη και η μ4 στα βορεια.η μ1 στην βαρδια της μονο απο χρηστες που 'ξενερωνε'με ΦΑΡΜΑΚΑ εκοβε 5-6 περιστατικα αφου επαιρνε αρνηση σε ολα.πηγαινε οταν την καλουσε απλο που ειχε παει σε νεκρο,και με ΙΣΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ και ΥΠΟΓΡΑΦΗ του ΓΙΑΤΡΟΥ αποχωρουσαν και οι δυο,ετσι το πληρωμα του απλου απευθερωνονταν και εβγαινε και απο την δυσκολη θεση να τον μεταφερει στο πλησιεστερο και απο το να ρισκαρει φυγει απο το σημειο ΄'εξειγωντας' στους οικιους,πρακτικη που γινεταιαλλα ειναι επισφαλεις.το οεμ το πνευμονικο και αλλα αντιμετωπιζωνταν πρωτογενως απο ΓΙΑΤΡΟ καιΦΑΡΜΑΚΑ μεχρι να μεταφερθει στο πλησιεστερο εφημερευων μετατρεποντας το οποιοδηποτε απλο σε μοναδα αφου γιατρος και εξοπλισμος της μοτοσυκλετας εμπαιναν μεσα.πολλες φορες ειδικα στο κεντρο ειχαμε ερθει σε δυσκολη θεση να περιμενουμε λογω ελλειψεως ως και 3 τεταρτα σταθμο,με πολυ κοσμο απο πανω μας και βαρυ περιστατικο σε εξελιξη το μονο που μας εσωζε ηταν το λογοτυπο΄ΊΑΤΡΟΣ ΕΚΑΒ΄ισως σε καποιους ακουγεται υπερβολικο αλλα ετσι ειναι,οποιος εχει εμπειρια στο συγκεκριμενο κομματιΞΕΡΕΙ ο αλλος απλα ΥΠΟΘΕΤΕΙ.οι μοτοσυκλετες ελενχονταν καθε μα καθε μερα απο τον λεωνιδα τον γκινη μηχανικο του εκαβ με απιστευτη εμπειρια στις μοτοσυκλετες με αποτελεσμα την αψογη λειτουργια τους.το ζυγισμα και η γεωμετρια των μοτοσυκλετων ειχε τσεκαριστει απο την μοτοδυναμικηΥΑΜΑΗΑ προληπτικα ειχε αντικαταστηση τις αναρτησεις με σκληροτερες επειδη ηταν δεδομενο να λειτουργουν μονιμως στα ορια του φορτιου που δινει ο κατασκευαστης και που δεν ξεπερνουσε σχεδον ποτε τα 210 κιλα.η λειτουργεια του τμηματος ηταν αψογη και αυτο οφειλονταν στην σοβαροτητα που αντιμετωπιζαμε την δουλεια μας,την εμπειρια μας στην μοτοσυκλετα και την διασωση και στον επταμηνιτακη που ηταν ο ενορχηστρωτης αυτου του επιτυχημενου τμηματος,που καποιοι ανικανοι το κλεισανε και καποιοι αλλοι πανε να το απαξιωσουν.σε ολα αυτα τα χρονια ειχαμε μονο μια πτωση με τραυματισμο του διασωστη ενα στατιστικο στοιχειο μοναδικο για τετοιας επικινδυνοτητας τμημα.τελος αυτοι που μας αποκαλουν υπηρετες,χαμαληδεςκαι φιλλιπινεζες των γιατρων φανταζομαι θα εννοουν και τα πληρωματα των μοναδων και των αεροδιακομιδων.φιλικα και ποτε ανωνυμα Κωστανασιος Κωστας

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Είδες που είναι λάθος να είσαι ξύπνιος στις 3.40΄το πρωί και να γράφεις σχόλια; Αυτό έχει αντιμετωπιστεί από την επιστήμη, εδώ και δεκαετίες. Οι άντρες πίνουν κανένα ποτήρι, οι γυναίκες παίρνουν ηρεμηστικά και όλοι πάνε ευτυχισμένοι στο κρεβάτι τους.
Για τις Μονάδες και Αεροδιακομιδές, έχω συμφωνήσει με τα ισχύοντα σε διεθνές επίπεδο. Δεν είναι δουλειά του ΕΚΑΒ να λειτουργεί τέτοια τμήματα. Αφού αποκλειστικό αντικείμενό τους είναι οι διανοσοκομιακές διακομιδές, να τις πάρουν τα Νοσοκομεία και να κόψουν τον λαιμό τους. Και οι γιατροί να δουλεύουν στα Νοσοκομεία τους και όχι στο ΕΚΑΒ, για να τους πηγαίνουμε για σέρβις και για υλικά.
Στο προκείμενο τώρα και επειδή τρίβεσαι στην γκλίτσα. Αυτόν που είχες εσύ ειδικά μαζί σου στη μηχανή και δεν μπορούσε να ξεχωρίσει την βούρτσα, το κράτος δεν μπορεί να τον πληρώνει πια. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΕΛΟΣ.
Γιατί Κώστα μου υπερασπίζεσαι ένα σύστημα, το οποίο ποτέ δεν απέδειξε στατιστικά την χρησιμότητά του. Πραγματικά στατικά και όχι greek statistics. Όχι "δώσαμε τόσα φάρμακα στη βάρδια", αλλά πόσα έπρεπε να δώσουμε και τι αποτελέσματα είχαμε. Και πόσα περιστατικά θα πήγαιναν το ίδιο καλά, ή και καλύτερα αν δεν "παίζαμε" μαζί τους.
Και το γεγονός ότι οι περισσότεροι είσασταν "καλά τιμόνια" δεν παίζει ρόλο και δεν μπορεί να αξιοποιηθεί στατιστικά, παρά μόνο στο κομμάτι των ατυχημάτων.
Μέσα από πραγματικά στατιστικά βγαίνουν οι σωστοί σχεδιασμοί. Αν από τα δέκα περιστατικά, το ένα ήθελε γιατρό, τότε από τις 10 μηχανές η μία πρέπει να έχει. Και όχι να συντηρούμε δύο διμοιρίες και να τους πληρώνουμε 3.500 τον ένα. Και εσύ αν απέδιδες 1500 ευρώ ως οδηγός και βοηθός, τώρα θα αποδώσεις πολύ περισσότερα ως Διασώστης. Και θα μπορείς να διεκδικήσεις περισσότερα και όχι να κάθεσαι άπραγος να σου κόβουν τα επιδόματα.
Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει εσένα, ή τον Νεκτάριο για τα χρόνια που δουλέψατε στις Μηχανές. Ούτε και μένα για τα 7 χρόνια στις Αεροδιακομιδές, όσο κι αν το σύστημα ξοδεύει και εκεί τα λεφτά του κράτους, χωρίς να προσφέρει απολύτως τίποτα. Μην το παίρνεις προσωπικά λοιπόν και κοίτα να βοηθήσεις, γιατί όπως είπε και ο προηγούμενος συνάδελφος, για την λάντζα πάμε πάλι. Δεν μαλώνουμε για καρέκλες και γραφεία.

κωστας είπε...

κυριακο εχουμε διαφορετικη προσεγγιση των πραγματων.δεν πειραζει και οι διαφωνιες στο προγραμμα ειναι,εγω μεσα απο μια περιληψη περιεγραψα την φιλοσοφια που λειτουργουσε το τμημα,μακαρι αν γινει κατι διαφορετικο να ειναι ποιο αποτελεσματικο απο το πρωτο.και παλι συναδελφοι θα ειμαστε, και εδω να δουμε τα αποτελεσματα να κρινουμε και να συγκρινουμε.

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν με γεια το νέου κουστούμι στο blog βέβαια μου άρεσε το παλιακο γούστα είναι αυτά
Θα τοποθετηθώ καραβανιστικα επί του θέματος:
Οι πάντες στο στρατό υπακούσουν στους ανωτέρους τους δηλαδή οι υπαξιωματικοί αποτελούν το βοηθητικό προσωπικό των αξιωματικών και όχι μόνο
Στην Αμερική το στράτευμα έχει χωριστεί σε αξιωματικούς με δικό τους αρχηγό και σε υπαξιωματικούς με δικό τους επίσης αρχηγό, ο κάθε ένας ασχολείται με το αντικείμενο του και δεν μπλέκεται ο ένας στα πόδια του άλλου
Εμείς σαν διασωστες είμαστε απόφοιτοι ΙΕΚ ούτε καν ΤΕΙ όπου τα ΤΕΙ δεν υπολογίζονται επισήμως από το κράτος ως ανωτάτη εκπαίδευση αλλά ως τεχνολογική εκτός από κάποιες σχολές ΑΤΕΙ και ελπίζουμε στο μέλλον το ΙΕΚ να αναβαθμιστεί και μακάρι να γίνει κάποια στιγμή ΑΕΙ
Όσες διασωληνώσεις όσες φλέβες όσο τέλος πάντων και αν προσπαθήσει να αποδείξει πόσο καλός είναι ο κάθε διασωστης όταν βρίσκεται δίπλα σε κάποιον γιατρό σχετικό η άσχετο στην δουλειά του δεν μας ενδιαφέρει , τα εύγε θα πηγαίνουν στον γιατρό, και η πολιτεία θα μιλάει σε πανεπιστημιακό επίπεδο με αυτόν που έχει πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών άρα στον γιατρο οπότε σχεδόν πάντα ΔΙΑΣΩΣΤΗΣ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΑΡΑ ΟΣΟ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΚΑΒ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΚΩΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΕΦΑΛΙ
Από οτι καταλαβαίνω ο Κυριάκος προσπαθεί να μας πει το εξής: Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, όποιος έχει εμπιστοσύνη στον εαυτού του για να μην το πω αλλιώς ας επιχειρήσει, πάντως μπορώ να πω ότι αποτελεί η πρόταση για δυο διασώστες στην μηχανή μια πρόκληση για να δείξουμε ή να δείξουν κάποιοι τι αξίζουν, ας εφαρμοστή σε τελική ανάλυση σε πειραματικό στάδιο και βλέπετε πως θα εξελιχθεί
Χαιρετισμούς σε όλους, αν κατέβεις πάλι προς Ευπαλιο σας περιμένω

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Θα κατέβω, κράτα καμιά σαρδέλα από την γιορτή, γιατί κάτι άλλοι που ξέρω δεν θα αφήσουν ούτε τις ουρές. Και γω θα σας φέρω ένα κάδρο με την φωτογραφία του Παπαευσταθίου, να παίζετε βελάκια.